Suomalainen verkkokauppa jo vuodesta 2009!

Tuotteiden toimitus

Toimitus

Suuri osa tuotteistamme lähetetään varastoltamme Lahdesta. Nämä pikatoimitustuotteet on merkitty tuotelistauksessa ja tuotesivulla "pikatoimituksella". Tuotesivulla näkyy myös arvioitu tuotteen saapumispäivä, joka on pikatoimitustuotteille 1-3 arkipäivää. Muut kuin pikatoimitustuotteet lähetetään Saksasta tukkuvarastoltamme ja näiden toimitusaika on noin 10 arkipäivää. Tietyt lastenvaunut ja jotkin muut tuotteet ovat tilauksesta valmistettavia, jolloin toimitusaika ilmoitetaan erikseen tuotesivulla.

Kaikki hinnat sisältävät toimituskulut lähimpään postiin / kuljetusyhtiön varastolle. Tavarat voidaan noutaa postin toimipisteestä viikon ajan niiden saapumisesta ja kuljetusyhtiöden toimipisteestä viikon ajan niiden saapumisesta. Tuotteiden saapumisesta lähetetään ilmoitus postitse tai puhelimitse. Kuljetusyhiö saattaa myös yrittää toimitusta osoitteeseen, vaikkei kotiinkuljetusta ole erikseen valittu. Mikäli et saa yhteydenottoa kuljetusyhtiöltä, vaikka pakettin on saapunut paikkakuntasi terminaaliin, 3-4 neljän päivän kuluessa niin ota yhteyttä kuljetusliikkeeseen sopiaksesi toimituksesta.

Tuotteet toimitetaan Postin, Matkahuollon, UPS:n, DPD:n tai DHL:n väliltyksellä. Saat lähetyksesi seurantakoodit sähköpostiisi, kun tilaus on lähtenyt matkaan.

Emme toimita tuotteita Suomen ulkopuolelle.

Lastenvaunujen toimituksesta

Lastenvaunujen toimitusaika on kolmesta neljään viikkoa, ellei tuotteen kohdalla ole eriseen ilmoitettu eri toimitusaikaa. Saat tilauksesi seurantakoodin sähköpostiin sen jälkeen, kun tilauksesi on lähtenyt liikkeelle tehtaalta. Tämä tapahtuu yleensä noin 1-2 viikkoa tilauksen tekemisen jälkeen. Saamasi seurantakoodi aktivoituu vasta sitten, kun paketti on saapunut Suomeen ja käsitelty Postilla. On siis normaalia, että seurannassa ei aluksi näy liikettä.

Nouto

Pikatoimitustuotteet on mahdollista myös noutaa varastoltamme Lahdesta. Jos haluat noutaa tuotteen itse, valitse ostoskorissa toimitustavaksi "Nouto varastolta". Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun tilaus on valmiina noudettavaksi. Noutovarastomme on auki arkisin 08 - 16.

Kotiinkuljetus

Kaikille tuotteille on mahdollista ostaa erikseen kotiinkuljetus. Kuljetusyhtiö yrittää yleensä ottaa asiakkaaseen yhteyttä ennen toimitusyritystä. DPD yrittää toimitusta arkisin klo 8 ja 16 välillä. Pikatoimitustuotteet lähetetään Postin tai Matkahuollon kautta ja saat puhelimeesi tekstiviestin sopivan toimitusajankohdan valitsemiseksi. Mikäli asiakkaaseen ei saada yhteyttä tai tuotteita ei saada toimitettua, jäävät tuotteet kuljetusyhtiön varastolle säilöön kahdeksi viikoksi. Kuljetusyhtiön ollessa DPD, paketteja säilytetään seitsemän vuorokautta. Pyydämmekin sinua ottamaan meihin yhteyttä, mikäli toimituksessa on kulunut yli kaksi viikkoa, koska todennäköisesti tuotteet ovat jääneet toimitusongelmien vuoksi kuljetusyhtiön varastoon.

Ennakkotilaustuotteet

Jotain tuotteita voi tilata ennakkoon, jolloin tuotteet lähetetään sitten kun ne saadaan varastoon. Ennakkotilaustuotteet on merkitty niin tuotelistauksessa kuin tuotesivulla. Ennakkotilaustuotteilla on yleensä arvioitu saapumispäivämäärä, joka on näkyvillä tuotesivulla. Aina arvioitua saapumispäivämäärää ei ole tiedossa, mutta tilaaminen on silti mahdollista. Tällöin toimitusaika on korkeintaan 8 viikkoa ja ennakkotilauksen voi perua mikäli tuotetta ei tämän ajan sisällä saada varastoon.

Sain vain osan tavaroistani

Jos tavara lähetetään useammassa kuin yhdessä laatikossa, laatikot saattavat karata toisiltaan matkan aikana ja saapua näin ollen useamman päivän aikana. Jos saat vain yhden paketin, joka ei sisällä kaikkea tilaamaasi, ovat loput tavarat todennäköisesti vielä matkalla erillisessä paketissa.

Haluan palauttaa tilaukseni

Jos haluat palauttaa tilauksesi tai sinulla on reklamoitavaa tilauksesta, löydät toimintaohjeet täältä: PALAUTUSOHJEET

Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tuotetta tai jättää tuotteen noutamatta, tuote palautuu varastollemme. Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. Näissä tapauksissa veloitamme asiakkaalta palautuneen tuotteen posti- ja käsittelykuluista aihetuneet kulut. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).