Tiedot

  • 0458413355
  • info@preeco.fi
  • Ilmainen toimitus
  • 14 pv:n palautusoikeus
  • Tiedot

    Usein kysytyt kysymykset

    Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos etsimääsi vastausta ei löydy täältä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@preeco.fi

    Tilaukseni ei ole saapunut perille, mistä se johtuu?

    - Tarkista tilaamasi tuotteen toimitusaika. Tuotteiden kohdalla on ilmoitettu toimitusaika, jonka sisällä tuotteen pitäisi saapua perille. Mikäli toimitus on mennyt yli tämän ajan etkä ole saanut tilauksestasi mitään tietoa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@preeco.fi

    - Jos kyseessä on ennakkotilaustuote, sen kohdalla on ilmoitettu arvioitu päivämäärä, jolloin tuotetta pitäisi saapua varastoon. Huomioithan, että ennakkotilaustuotteiden ollessa kyseessä, päivämäärä on arvio eli muutoksia päivämäärissä voi esiintyä.

    - Lastenvaunujen toimituksessa kestää noin kolme tai neljä viikkoa (ellei tuotteen kohdalla ole eriseen ilmoitettu eri toimitusaikaa). Saat tilauksesi seurantakoodin sähköpostiin sen jälkeen, kun tilauksesi on lähtenyt liikkeelle tehtaalta. Tämä tapahtuu yleensä noin 1-2 viikkoa tilauksen tekemisen jälkeen. Saamasi seurantakoodi aktivoituu vasta sitten, kun paketti on saapunut Suomeen ja käsitelty Postilla. On siis normaalia, että koodissa ei aluksi näe liikettä.

    - Mikäli kyseessä ei ole ennakkotilaustuote ja et ole saanut tilauksesi etenemisestä mitään tietoa kahden viikon kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@preeco.fi

    Haluan tilata tuotteita yritykselle laskulla. Miten toimin?

    - Voit tehdä tilauksen sähköpostitse: info@preeco.fi. Kerrothan viestissä yrityksen tiedot, toimitus- ja laskutustiedot sekä tarkat tiedot haluamistasi tuotteista ja määristä. Palaamme asiaan sähköpostilla.

    Saanko tilauksen tehtyäni tietoa sen etenemisestä?

    - Kun olet tehnyt tilauksen verkkokaupassamme, saat välittömästi tilausvahvistuksen sähköpostiin. Mikäli vahvistusta ei ole tullut, tarkista vielä roskapostikansiosi. Mikäli tilausvahvistusta ei löydy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, sillä voi olla, että tilaus ei ole tullut läpi.

    - Kun tilauksesi on lähtenyt liikkeelle, saat sähköpostiin paketin/pakettien seurantakoodit. Tässä kestää tuotteen toimitusajasta riippuen noin 1-7 päivää.

    Haluankin perua tilaukseni, mitä teen?

    - Ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse: Huomioithan kuitenkin, että pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti. Jos tilauksesi on jo välitetty eteenpäin, emme valitettavasti voi sitä enää peruuttaa. Voiko tuotteita tilata puhelimitse?

    - Helpointa ja nopeinta tilauksen teko on verkkokauppamme kautta. Jos tilaus ei kuitenkaan jostain syystä onnistu verkkokaupan kautta, voit tehdä tilauksen sähköpostilla: info@preeco.fi tai soittaa meille: 045 841 3355.

    Sain tilausvahvistuksen ja jokin tieto oli väärä. Mitä teen?

    Jos esimerkiksi osoite on väärä, niin otathan yhteyttä puhelimitse 045 841 3355 jotta tilauksen toimitusosoite ehditään muuttaa ennen lähetystä.

    Yritin tehdä tilausta, mutta minulle tuli rajapintavirhe tai jokin muu virhe eikä tilaus mennyt läpi. Mitä teen?

    Tämä virhe voi johtua siitä, että tilausta tehdessä on painettu takaisin -nappia ja tilauksen tietoja on muutettu ja sitten yritetty edetä. Tähän yleensä auttaa se, että vaihdat joko kokonaan selainta tai puhdistat evästeet. Jos tämä ei tehoa, niin otathan meihin ytheyttä joko sähköpostilla info@preeco.fi tai 045 841 3355

    Valitsin maksutavaksi laskun. Milloin se tulee?

    Collector lähettää laskun tilausta seuraavassa kuussa ja laskun eräpäivä on tilausta seuraavan kuun lopussa. Jos sinulle ei ole saapunut laskua tilausta seuraavassa kuussa, niin ota yhteyttä suoraan Collectoriin tiedustellaksesi laskua.

    Olen saanut vain osan tilauksestani, mitä teen?

    - Tarkista tilaamiesi tuotteiden toimitusajat. Mikäli olet tilannut tuotteita, joilla on eri toimitusajat ne saapuvat sinulle eri aikaan. Tuotteita myös lähetetään usealta eri varastolta, joten kaikkia tuotteita ei välttämättä saada matkaan samaan aikaan. Mikäli olet tilannut vain yhden tuotteen ja olet kuitenkin saanut vain osan tuotteesta, se johtuu siitä, että paketit ovat joutuneet erilleen kuljetuksessa. Yleensä loput paketit toimitetaan lähipäivien aikana ensimmäisen paketin toimituksesta. Tarkista myös sähköpostiisi tulleet seurantakoodit, niistä näet tarkemmin missä paketit ovat tulossa.

    Tilaamassani tuotteessa on vikaa tai tuote on väärä, mitä teen?

    - Käsittelemme reklamaatiot sähköpostitse. Teethän reklamaation näiden ohjeiden mukaan: Palautusohjeet Muistathan liittää mukaan kuvat ongelmista tai väärästä tuotteesta.

    Haluan palauttaa tilaamani tuotteen, mitä teen?

    Katso palautusohjeet: Palautusohjeet

    Voinko noutaa tuotteen?

    Varastomme sijaitsee Oulussa, mutta kaikkia tuotteita ei ole Oulun varastolla vaan tuotteita tulee suoraan valmistajilta myös. Noudot sovitaan aina etukäteen puhelimitse jolloin voi myös tarkistaa tuotteen saatavuuden.

    Onko tuotteita jossain nähtävillä?

    Tällä hetkellä tuotteita toimitetaan vain verkkokaupan kautta ja varastomme sijaitsee Oulussa sekä varastosta löytyy vain osa tuotteista. Jotkin tuotteet tulevat suoraan valmistajalta. Varastolla tuotteet ovat pakattuina eikä näytekappaleita ole esillä.

    Seurantakoodi ei toimi. Mitä teen?

    Voit kokeilla kopioida seurantakoodin suoraan esimerkiksi Postin sivuille. Huomaathan, että koodi ei välttämättä ole Postin (JJFI -alkuiset) vaan se voi olla myös esimerkiksi Matkahuollon (MH -alkuiset), DPD, DHL, GLS tai jokin muu. Jos et tiedä mihin seurantakoodi on, niin voit ottaa meihin yhteyttä info@preeco.fi Jos seurantakoodi ilmoittaa, että paketti ei ole vielä kuljetusliikkeellä, niin todennäköisesti paketti ei ole vielä ehtinyt kirjautua kuljetusliikkeen järjestelmään tai se on tulossa ulkomailta ja paketti ei ole vielä saapunut Suomeen.