Toimitus alk. 0€

30 päivän palautusoikeus

Halvat hinnat

Maksa tuotteet vasta toimituksen jälkeen laskulla

Preeco.fi palveluehdot

Lähettämällä tilauksen sitoudut noudattamaan näitä ehtoja

1. Tilaajana ja maksajana voi toimia vain yli 18-vuotias. Alle 18-vuotiaan tilaukset tulee tehdä huoltajan nimellä ja suostumuksella

2. Asiakas vastaa antamiensa henkilötietojen oikeellisuudesta.

3. Asiakas vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan tehdyistä tilauksista. Asiakas on yksin vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

4. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

5. Tilauksen lähettäminen on aina sitovaa.

6. Tilattu tuote/tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes kauppahinta on kokonaisuudessaan suoritettu.

7. Tuotteen palautus: Yksityisasiakkaalla on 30 päivän palautusoikeus.

8. Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Oikeus hintojen muutokseen ilman eri ilmoitusta pidätetään

9. Asiakas suostuu vastaanottamaan yrityksen uutiskirjeitä ja tekstiviestimarkkinointia. Asiakkaan sähköpostiosoite ja puhelinnumero poistetaan markkinointilistalta sitä pyydettäessä.

10. Preeco Trading Oy pidättää oikeuden:

a) Katkaista asiakassuhde yksipuolisten väärinkäytösten, jatkuvien palautusten, maksamatta ja peruuttamatta jätettyjen tilausten, tai toistuvien peruutusten vuoksi ilman eri perustelua tai ilmoitusta.
b) Laskuttaa asiakkaalta toistuvista peruutuksista /maksamattomista tilauksista aiheutuneet ylimääräisen työn kulut.
c) Peruuttaa tilauksen ja palauttaa tilatut tuotteet takaisin verkkokauppaan laskun ollessa maksamatta 15. päivänä laskuun merkityn eräpäivän jälkeen ilman eri ilmoitusta.

Tilausvahvistus

Lähetämme sinulle hyväksytyn tilauksen jälkeen tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen tunnin sisään tilauksen vastaanotosta. Jos et saanut tilausvahvistusta, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi tilausvahvistuksen. Jos tilausvahvistuksessa ilmoittamasi tiedot eroavat oikeista, niin ota välittömästi yhteys asiakaspalveluumme, jotta tiedot saadaan korjattua järjestelmäämme.

Toimitus

Toimitamme tuotteemme kaikkialle Manner-Suomeen. Tilauksellesi voit valita tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman. Toimituskulut- ja tapa määräytyvät tuotteen koon ja luonteen perusteella. Voit valita kassalla halutun toimitustavan tarjotuista vaihtoehdoista. Toimitustapavaihtoehdoista on pois rajattu toimitustavat joita ei tilatulle tuotteelle voi valita, esim. suurikokoiselle tuotteelle voi valita vain rahtikuljetuksen toimitusosoitteeseen tai noudon Lahden varastolta, jos kysymyksessä pikatoimitustuote.

Saat lähetyksesi seurantatunnukset sähköpostiisi, kun tilaus on lähtenyt. Paketit voidaan noutaa lähimmästä vapaasta toimipisteestä viikon ajan niiden saapumisesta. Tuotteiden saapumisesta lähetetään ilmoitus tekstiviestillä, sähköpostitse tai puhelimitse. Jos asiakkaalla on käytössä kuljetusyhtiön sovellus, niin seurantatiedot ja saapumisilmoitus löytyvät myös sovelluksen kautta. Jos tilaukselle on valittu kotiinkuljetus, niin kuljetusyhtiö sopii asiakkaan kanssa toimitusajankohdan.

Jos tavara lähetetään useammassa kuin yhdessä paketissa, niin lähetykset saattavat eriytyä toisiltaan matkan aikana ja saapua näin ollen useammassa erässä. Jos saat vain yhden paketin, joka ei sisällä kaikkea tilaamaasi, ovat loput tavarat todennäköisesti vielä matkalla erillisessä paketissa. Jos kaikki paketit eivät ole saapuneet viikon sisällä perille, niin pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.

Toimitustavat- ja kulut

 

Pikatoimitustuotteet 

Suurin osa tuotteistamme lähetetään suoraan varastoltamme Lahdesta. Nämä pikatoimitustuotteet on merkitty tuotelistauksessa ja tuotesivulla "pikatoimituksella". Tuotesivulla näkyy myös arvioitu tuotteen saapumispäivä, joka on pikatoimitustuotteille noin 1-5 arkipäivää tilauksesta.  Toimitusajoilla voi olla paikkakuntakohtaisia poikkeuksia. 

Ilmainen toimitus lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen (DB SCHENKER noutopistepaketti)

Tarjoamme ilmaisen toimituksen lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen tuotteille, jotka toimitetaan paketteina. DB Schenkerin noutopisteverkosto koostuu yli 1100 noutopisteestä, jotka ovat auki aamusta iltaan. Pakettilähetykset toimitetaan lähimpään DB Schenkerin vapaana olevaan omaan noutopisteeseen tai asiamiespisteisiin. Asiamiespisteitä voivat olla esimerkiksi kaupat. Lähetykset toimitetaan noin 1–3 arkipäivässä. Näet lähimmän noutopisteen täältä: https://www.myschenker.fi/noutopistehaku/

Lähetyksen paino 0-20 kg, pisin mitta 200 cm ja maksimi tilavuus 144 litraa. 

Kotiinkuljetus paketeille (DB SCHENKERparcel)

Pakettina toimitettavat tuotteet voidaan toimittaa myös suoraan toimitusosoitteeseen. Kotiinkuljetuksen hinta 9,95 euroa per tilaus. (sis. alv:n 24%).
Pakettina toimitettavien lähetysten maksimipaino on 30 kg, yhden sivun pituus 200 cm ja maksimi ympärysmitta 300 cm. Tätä isommat lähetykset toimitetaan rahtikuljetuksella. Maksullisella kotiinkuljetuksella (hinta 9,95, sis. ALV 24% euroa per tilaus) pakettilähetykset toimitetaan vastaanottajan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen. DB Schenker on yhteydessä vastaanottajaan toimitusajan sopimiseksi. Lähetys jaetaan perille vastaanottajille kaupunkialueilla seuraavana arkipäivänä klo 12 mennessä ja muilla alueilla klo 16 mennessä (edellytyksenä, että tilaus on tehty edellisenä arkipäivänä ennen klo 12). 

Rahti kotiinkuljetus (Posti)

Isommat ja painavammat tuotteet (yli 30 kg tai yli 3m)  toimitetaan vain rahtikuljetuksella toimitusosoitteeseen ulko-ovelle ajoneuvon välittömään läheisyyteen. Rahtikuljetuksen hinta on 49,90 euroa per tilaus.  Hinnat sisältävät alv:n 24 %. Rahtilähetykseen ei kuulu sisään- tai kerroskanto. Jakeluaika on pääsääntöisesti arkisin klo 8-16 välillä. Toimitusosoitteeseen tulee päästä esteettömästi kuorma-autolla, jotta lähetys voidaan toimittaa perille. Jakeluaika sovitaan soittamalla tai tekstiviestillä. Palveluun kuuluu yksi toimitusyritys. Rahtilähetyksen toimitusosoitteen tai vastaanottajan yhteystietojen muutoksista tai virheellisten tietojen korjaamisesta sekä uusista toimitusyrityksistä veloitetaan asiakkaalta muodostuneet kustannukset täysimääräisesti kuljetusyhtiön hinnaston mukaisesti. Kaikista muutoksista tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun lähettämällä viesti oman asiakastilin kautta. Posti purkaa lähetyksen ajoneuvon välittömään läheisyyteen. Mikäli purkaminen vaatii muita välineitä, vastaanottaja suorittaa sen omilla purkuvälineillään. 


Preeco Trading Oy ei vastaa verkkokaupan toiminnasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa. Mikäli pikatoimitustuotteen toimitus viivästyy yli 7 arkipäivää tilauksen lähetyksestä tai suoratoimitustuotteen yli 14 arkipäivää antamastamme toimitusaika-arviosta, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä viesti asiakastilisi kautta. 


Postin kautta tulevat lähetykset ja oma noutopiste

Jos asiakas on valinnut Postin OmaPostissa oman noutopisteen, niin silloin kaikki lähetykset ohjataan toimitusosoitetiedoissa ilmoitetun puhelinnumeron perusteella omaan noutopisteeseen riippumatta siitä, että mikä toimitusosoite on ilmoitettu tilauksen tekemisen yhteydessä. Asiakas on vastuussa siitä, että muuttaa tarvittaessa ennen tilauksen tekemistä omaa noutopistettä OmaPostissa. Jos tilaus toimitetaan eri vastaanottajalle kuin tilaajalle, niin vastaanottajan toimitusosoitteen lisäksi tulee ilmoittaa hänen puhelinnumeronsa. Jos asiakas on valinnut omaksi noutopisteeksi Postin pakettiautomaatin ja se on täynnä, niin Posti ohjaa lähetyksen lähistöllä olevaan vapaaseen noutopaikkaan. Myös paketit, jotka eivät kokonsa puolesta mahdu Postin pakettiautomaatteihin, niin ohjautuvat toiseen noutopisteeseen. Automaattiin vietävän paketin koko saa olla enintään 59 x 36 x 60 cm.

Pikatoimitustuotteiden nouto suoraan Lahden varastolta arkisin maanantaista perjantaihin klo 8:00-16:00 välillä


Pikatoimitustuotteet on mahdollista myös noutaa veloituksetta suoraan varastoltamme Lahdesta. Noutoaika on arkisin maanantaista perjantaihin klo 8:00-16:00 välillä. Jos haluat noutaa tuotteen suoraan varastolta, niin valitse verkkokaupan kassalla toimitustavaksi "Nouto Lahden varastolta". Saat tilauksen jälkeen sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Saat erillisen ilmoituksen sähköpostiisi, kun varastomme on kerännyt tilauksesi ja se on valmis noudettavaksi. Viestissä on tarkemmat nouto-ohjeet sekä varaston osoite. Saavuthan noutamaan tilauksesi hyvissä ajoin ennen varaston sulkeutumisaikaa. Jos noudatte raskaita paketteja, kuten lumilinkoa, suosittelemme että otatte kaverin mukaan, jotta tuotteen nouto ja kuorman purku kotona sujuu helpommin. Noudon yhteydessä varaudu todistamaan henkilöllisyytesi. Tilaukset on noudettava 7 vuorokauden kuluessa siitä, kun olet saanut nouto-ohjeet. 

Noudot eivät ole mahdollisia viikonloppuisin ja arkipyhinä. 

Jos tilauksen jälkeen haluat, että lähetämmekin noutotilauksesi, niin veloitamme tästä palvelumuutosmaksun 10,00 euroa sekä mahdollisen rahtimaksun alk. 49,95 euroa tai pakettituotteiden kotiinkuljetuksen 9,95 euroa. Muutoksesta tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun lähettämällä viesti omalta asiakastililtä. Tilauksen keräilymaksu 10,00 euroa vähennetään palautettavasta rahasummasta tai jätetään laskutettavaksi, jos asiakas peruu tilauksen tai jättää sen noutamatta varastolta. Hinnat sisältävät alv:n 24 %.

Suoratoimitustuotteet

Muut kuin pikatoimitustuotteet lähetetään suoraan tavarantoimittajiemme varastoilta suoratoimituksina ja näiden tuotteiden toimitusaika on keskimääräisesti noin 10 arkipäivää tilauksesta. Osalla tuotteista voi olla pidemmät toimitusajat ja tästä on kerrottu erikseen tuotesivulla. Mm. lastenvaunut ja jotkin muut tuotteet ovat tilauksesta valmistettavia, jolloin toimitusaika on normaalia pidempi. Tuotesivulla ilmoitetut saapumispäivämäärät ovat arvioita.

Suoratoimitettavat tuotteet toimitetaan asiakkaalle suoraan tavarantoimittajan varastolta veloituksetta lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen tai tuotteet toimitetaan suoraan kotiin, jos tilaukselle on valittu maksullinen kotiinkuljetus tilauksen yhteydessä. Suuret tuotteet voidaan tuoda automaattisesti suoraan myös toimitusosoitteeseen. Toimistusmuodossa voi olla rajoituksia osalle tuotteista ja ne voidaan toimittaa vain lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Tästä on kerrottu erikseen tuotesivun tuotetiedoissa. Suoratoimitustuotteiden kuljetuksista vastaavat mm. seuraavat kuljetusyhtiöt: Posti, DPD/Postnord, DB Schenker, GLS, DHL, UPS, TNT, FedEx, IDS Logistik, Kuehne+Nagel.

DPD/Postnord yrittää toimitusta kotiin toimitettaville tuotteille arkisin klo 8 ja 16 välillä. DPD/Postnord säilyttää paketteja seitsemän vuorokautta, jonka jälkeen ne palautuvat suoraan tavarantoimittajan varastolle. Pyydämmekin sinua ottamaan meihin yhteyttä, mikäli toimituksessa on kulunut yli viikko, koska todennäköisesti tuotteet ovat jääneet toimitusongelmien vuoksi kuljetusyhtiön varastoon tai palautuneet takaisin toimittajan varastolle. 

Ennakkotilaustuotteet

Osa verkkokauppamme tuotteita voi tilata ennakkoon. Tuotteet lähetetään sen jälkeen, kun ne saadaan varastoon. Ennakkotilaustuotteet on merkitty niin tuotelistauksessa kuin tuotesivulla. Ennakkotilaustuotteilla on yleensä arvioitu saapumispäivämäärä, joka on näkyvillä tuotesivulla. Aina arvioitua saapumispäivämäärää ei ole tiedossa, mutta tilaaminen on silti mahdollista. 

Kieltäytyminen lähetyksen vastaanottamisesta

Kieltäytyminen lähetyksen vastaanottamisesta ei riitä peruutus/palautusilmoitukseksi myyjälle, vaan tuotteen palauttamisesta tulee tehdä erillinen palautuspyyntö oman asiakastilin kautta. Mikäli asiakas ei ole tehnyt oman asiakastilin kautta peruutus- tai palautuspyyntöä ja kieltäytyy vastaanottamasta tuotetta tai jättää tuotteen noutamatta, niin tuote palautuu varastollemme. Tätä ei pidetä ehtojen mukaisena palautuksena ja pidätämme oikeuden periä palautumisesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut asiakkaalta.

Noutamaton tai vastaanottamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 19,95 € posti- ja käsittelykuluja per palautunut paketti. Rahdilla toimitettavista tuotteista veloitamme kuljetus- ja käsittelykustannuksia 100,00 € per lähetys. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).

Palvelumuutos

Veloitamme palvelumuutosmaksun 19,95 € sis. alv:n 24%, jos muutamme lähetyksen tietoja lähetyksen jälkeen, esim. tilaukselle on ilmoitettu virheellistä tietoa kuten väärä toimitusosoite taikka postinumero. Asiakkaalta voidaan veloittaa myös mahdollinen uudelleenkuljetusmaksu. Jos tilaukselle on valittu maksutavaksi lasku- tai osamaksu, niin toimitusosoitteen muuttaminen ei ole mahdollista. Palvelumuutoksen tekeminen Postille tai muulle kuljetusyhtiölle voi viivästyttää lähetyksen toimittamista muutamalla työpäivällä. Kuljetusyhtiö ei pysty antamaan täyttä varmuutta palvelumuutoksen toteutumisesta kaikissa tilanteissa.

Vastaanotetun toimituksen tarkistaminen

Tuotepakkaus tulee aina avata varoen ja itse alkuperäistä tuotepakkausta vaurioittamatta. Vastaanotetun lähetyksen sisältö tulee tarkastaa ennen tuotteen käyttöönottoa viimeistään 30 päivän sisällä sen vastaanottamisesta ja välittömästi reklamoitava puutteista myyjälle, kun ne on havaittu tai olisivat olleet havaittavissa. Asiakas on velvollinen tarkastamaan vastaanottamansa toimituksen koko sisällön ja tuotteen hyödyntäen mukana toimitettua osaluetteloa tai käyttöopasta. Tuotetta ei saa kasata tai ottaa käyttöön, jos toimituksesta puuttuu osia tai saapunut tuote on muuten virheellinen ennen yhteydenottoa myyjään. 

Tuotteen alkuperäinen myyntipakkaus on säilytettävä vähintään 6 kuukautta tuotteen vastaanottamisesta tai tuotteelle annetun takuuajan. Jos viallinen tuote takuuaikana ohjeistetaan palauttamaan myyjälle tai lähettämään huoltoon, niin asiakas on velvollinen hankkimaan alkuperäispakkausta vastaavan pakkauksen lähetystä varten, jos toimitettu alkuperäinen tuotepakkaus ei ole tallessa.

Kuljetusvauriot

Jos vastaanottamasi lähetyksen pakkaus on vaurioitunut ulkoisesti, niin tee reklamaatio välittömästi luovutuksen yhteydessä kuljetusyhtiön työntekijälle ja pyydä merkintä vaurioista lähetysdokumentteihin. Ota valokuvat tuotepakkauksen vaurioista sekä tarkasta itse tuote. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme oman asiakastilisi kautta. Kerro viestistä mistä ja miten tuote on vaurioitunut ja nimeä tarvittaessa vaurioituneet osat osaluettelon mukaan. Lähetä selkeät valokuvat vaurioituneesta pakkauksesta sekä tuotteen vaurioista osoitteeseen info@preeco.fi. Ethän hävitä pakkausmateriaaleja tai ota tuotetta käyttöön ennen kuin olemme käsitelleet ilmoituksesi vaurioituneesta lähetyksestä. Kaikista kuljetusvaurioista on ilmoitettava välittömästi tai viimeistään seuraavana arkipäivänä lähetyksen vastaanottamisesta.

Maksutavat

Meillä voit maksaa ostoksesi kaikkien suomalaisten pankkien kautta, monilla eri maksukorteilla, mobiilimaksulla ja Avardan Preeco-laskulla -tai tilillä. Yritykset voivat maksaa tilauksen myös Avardan tai Svean yrityslaskulla. Yrityslaskua ei voida myöntää henkilöasiakkaille.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Verkkomaksu

Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

Korttimaksu

Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

MobilePay

Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

Preeco lasku

- Joustava ja turvallinen maksutapa

- Maksat vasta saatuasi tuotteen

- Laskutusmaksu 2,95 €

- Korotonta maksuaikaa aina 30 päivää

- Laskun saatuasi voit itse päättää, maksatko useammassa erässä

Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä.

Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.

Preeco tili

- Joustava ja turvallinen maksutapa
- Kaikki laskutuskuukauden aikana tehdyt tilaukset kootaan yhdelle laskulle
- Maksuaikaa jopa 36 kuukautta
- Valitset itse, kuinka paljon maksat kuukaudessa. Laskulla kerrotaan maksettava vähimmäiserä.
- Ei tilinavausmaksua
- Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk (riippumatta kuukauden ostomäärästä)
- Lasku lähetetään kuukauden 17. päivä ja eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä

Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä.

Luottoesimerkki:

Jatkuva luotto maks. 36 kk maksuajalla. Luottoraja alkaen 1 300 €. Korko 15 % + korkolain mukainen viitekorko, tilinhoitomaksu 3,95 €/kk. Luottoesimerkki: 1 300 € luottorajalla ja 12 kk:n takaisinmaksuajalla kk-erä on 124,06 € ja kuluttajasuojalain mukainen todellinen vuosikorko 29,08 %. Kokonaisluottokustannus on 188,77 € ja maksettava kokonaissumma on 1 488,77 €.


Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.

Voit hakea luottopäätöksen kätevästi myös etukäteen ennen verkkokaupasta ostamista.

Lähetä tekstiviesti numeroon 18228:

HENKILÖTUNNUS POSTINUMERO PREECO (esim. 121212-123X 00100 PREECO)

- Viesti maksaa normaalin tekstiviestimaksun verran

- Luottopäätös ei sido mihinkään

- Saat paluuviestinä tiedon, kuinka paljon ostovaraa sinulla on käytettävissä

Kysymyksiä Preeco laskuun/tiliin liittyvissä asioissa?

Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa

http://www.avarda.com/fi

Yrityslaskutus

Avardan yrityslasku

Yrityslaskulla maksuaikaa 30 päivää. Käsittelymaksu 6,95 €. Edellytämme Y-tunnusta ja tarkistamme henkilöllisyytesi vahvan tunnistautumisen avulla.

Svean yrityslasku

Svea Payments tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 21 päivän maksuajalla.

Luotonantajana toimii Svea Bank Ab filial i Finland. Huomioithan seuraavat asiat:

- Yrityslaskun voi valita maksutavaksi, kun ostoksen arvo ylittää 5 euroa ja on enintään 3000 euroa.
- Laskutuslisä 0 euroa.
- Kun valitset maksutavaksi Yrityslaskun, yrityksen tiedot tarkistetaan y-tunnuksen perusteella ja tunnistautumalla henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi TUPAS-palvelussa vakuutat olevasi oikeutettu tekemään tilauksen yrityksen nimissä. Toimitus tapahtuu yrityksen viralliseen osoitteeseen.
- Maksuehto on 21 päivää.
- Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
- Tilauksen tekijän tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:

Svea Payments Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 Helsinki
Puhelin: 09 4241 7040 (arkisin klo 8:00-16:00)
Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fi

https://www.svea.com/fi/fi/kuluttajat/maksuratkaisut/

Yrityslaskulla ostaminen on helppoa osto-oikeusrekisterin avulla

Osto-oikeusrekisteri on yrityslaskuun liittyvä lisäpalvelu verkossa. Yritykset voivat merkitä osto-oikeusrekisteriin haluamilleen henkilöille osto-oikeuksia, eli oikeuden ostaa yrityslaskulla yrityksen puolesta ilman virallista nimenkirjoitusoikeutta. Yrityksen pääkäyttäjä pystyy hallinnoimaan yrityksensä osto-oikeuksia. Ostajille voidaan määrittää ostorajat, ja heidän osto-oikeutensa voidaan jäädyttää ja aktivoida uudelleen.

Mikäli Avardalta tai Svealta ei pystytä todentamaan yrityksen maksukykyä, niin Preeco Trading Oy tarjoaa yrityksille maksutapavaihtoehtona laskua ennakkomaksulla. Asiakas on sitoutunut ja velvollinen maksamaan laskun vaikka maksutavan perusteena on ennakkomaksu. Jos haluat maksaa tilauksen ennakkomaksua vastaan, niin pyydämme olemaan yhteydessä Preecon myynti- tai asiakaspalveluun.

OUTLET-tuotteet

HUOM! OUTLET -tuotteita tilatessa lue tuotetiedot aina tarkasti. OUTLET -tuotteet ovat asiakaspalautuksia, valikoimasta poistuvia, viallisia tai puutteellisia 2-laatuisia tuotteita, joilla on huomattavasti edullisempi hinta kuin uusilla tuotteilla. Tuotteissa voi olla vikaa sekä puutteita, jolloin tuotteen viat ja epäkohdat on ilmoitettuna tuoteteksteissä. OUTLET -valikoimasta löytyy myös vauriollisia tuotteita, jotka vaativat korjausta ennen käyttöönottoa. OUTLET merkityillä tuotteilla ei ole takuuta. OUTLET-tuotteet ovat pääosin yksittäiskappaleita ja niitä on saatavilla rajoitetusti.



Tilauksen peruminen ennen lähetystä ja muutoksien tekeminen tilaukseen

Jos haluat perua tilauksen ennen lähettämistä, niin tilauksen peruutuspyyntö tulee tehdä mahdollisimman pian tilauksen jättämisen jälkeen lähettämällä viesti oman asiakastilin kautta. Valitse tilaushistoriasta ja tilaustiedoista tilaus, jonka haluat perua ja paina lisätiedot. Jos tilausta ei ole otettu vielä käsittelyyn, niin voit perua tilauksen peruuta tilaus-painikkeen kautta. Huom. Tilauksen lähettämisen peruminen on mahdollista vain, jos tilausta ei ole vielä ehditty ottamaan käsittelyyn ja lähettämään. Saat aina erillisen vahvistuksen sähköpostiisi, jos tilauksesi on ehditty perumaan ennen lähettämistä. Asiakaspalvelu hyvittää tilauksen alkuperäisen maksutavan mukaan tai peruu laskutuksen, jos tilaus on voitu perua. Jos tilaus on lähetetty, niin tarjoamme kuluttaja-asiakkaille 30 päivän palautusoikeuden tuotteen vastaanottamisesta. Veloitamme asiakkaalta palautuksesta muodostuvat kustannukset. Et voi perua kauppaa jättämällä tilausta noutamatta tai kieltäytymällä vastaanottamasta sitä, vaan tilaajaan tulee tehdä ennakkoon meille aina kirjallinen peruutus-/palautuspyyntö asiakastilin kautta.

Jos haluat tehdä muutoksen tilaukseen ennen toimitusta, niin pyydämme perumaan koko tilauksen asiakastilin kautta. Uusi tilaus tulee tehdä sen jälkeen vasta, kun olet saanut sähköpostiisi kirjallisen vahvistuksen, että aikaisempi tilaus on onnistuneesti peruutettu. Muutokset tilaukseen ovat mahdollisia vain ennen tilauksen käsittelyä ja lähettämistä. Tilaajan velvollisuus on aina tarkistaa tilauksensa sisältö huolellisesti ennen tilauksen vahvistamista verkkokaupan kassalla. Lähetämme tilaajalle tilauksen yhteydessä antamaansa sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen ja tilaajan velvollisuus on tarkistaa tilauksen jättämisen jälkeen, että vahvistus vastaa sisällöltään jättämäänsä tilausta.

Palautusoikeus

Tarjoamme kuluttaja-asiakkaille 30 vuorokauden palautusoikeuden alkaen tuotteen vastaanottamispäivästä.* Yritysasiakkailla ei ole palautusoikeutta.


Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja uudenveroisia

30 vuorokauden aikana voi tuotteeseen tutustua laadultaan ja määrältään samaan tapaan kuin myymälässä tuotetta ostaessa ennen lopullista ostopäätöstä. Voit avata pakkauksen varovasti tuotepakkausta ja itse tuotetta vaurioimatta. Asiakkaalla on oikeus tarkistaa toimituksen sisältö sekä tutustua tuotteen ominaisuuksiin sekä toimivuuteen mm. tuotteen mukana toimitettavien ohjeiden avulla. Palautettavaa tuotetta ei saa ottaa käyttöön. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, uudenveroinen ja pakattuna alkuperäiseen myyntipakkaukseen. Alkuperäinen myyntipakkaus on osa tuotetta. Käyttöönotoksi katsotaan esimerkiksi ajoneuvon koeajaminen, osissa toimitettavan huonekalun tai piharakennuksen kokoaminen. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla sellaisessa kunnossa, että tuote voidaan myydä uudelleen täysin uutena.

Jos vastaanotettu tuote on virheellinen, niin siitä tulee tehdä reklamaatio myyjälle heti kun virhe on havaittu tai sen katsotaan olleen havaittavissa. Esimerkiksi jos toimituksesta puuttuu osia, niin puuttuvista osista tulee reklamoida ennen tuotteen mahdollista kokoamista tai käyttöönottoa.

*Hygieniatuotteet

Hygieniatuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta toimituspakkauksen avaamisen jälkeen, koska pakkauksen avaamisen jälkeen tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen. Tieto tuotteen hygieniamääritelmästä on nähtävissä verkkokaupassa kunkin hygieniatuotteen tuotetiedoissa. Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi hygieniatuotetta ei voi palauttaa.

Näin teet palautuksen

Palautuspyyntö tulee tehdä 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta täyttämällä palautuspyyntö omalla asiakastilillä. Valitse tilaushistoriasta tilaus, josta haluat palauttaa tuotteen sekä lisätiedot. Valitse tilauksesta palautettavat tuotteet ja mene tämän jälkeen kohtaan tuotepalautus ja kirjoita avoimeen kenttään palautuksen syy. Paina sen jälkeen pyydä palautusta-painiketta. 

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja uudenveroisia. Kaikki toimitetut osat, ohjeet, tarvikkeet ja kaupanpäälliset tulee palauttaa. Jos vastaanottamasi tuote on ollut virheellinen, niin tulee myyjälle tehdä ensiksi reklamaatio todetuista virheistä valokuvien kanssa yhteydenlomakkeemme kautta.

Jos palautettava tuote tai alkuperäispakkaus on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, niin asiakas on velvollinen korvaamaan tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumisen välisen erotuksen. Tuotteen arvon aleneminen käsitellään tapauskohtaisesti. Jos palautettu tuote osoittautuu kokonaan myyntikelvottomaksi, niin tuotteesta ei palauteta asiakkaan maksamaa hintaa, vaan arvonalentuminen on 100 prosenttia asiakkaan maksamasta tuotteen hinnasta.

Käsiteltyämme palautuspyynnön teemme palautukselle palautuskortin, jolla paketin voi palauttaa Postin kautta. Palautuskortti lähetetään palautusilmoituksessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Palautuskortti on tulostettava ja teipattava/liimattava palautettavan paketin päälle. Palautettavan tuote tulee lähettää takaisin alkuperäisessä tuotepakkauksessa. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta. Pidätämme oikeuden periä palautuksesta aiheutuvat kustannukset. Palautuskustannukset muodostuvat palautusmuodosta, palautettavien pakettien määrästä, painosta ja mitoista sekä mahdollista lisäpalveluista. Palautus on asiakkaan vastuulla. Emme nouda postipakettina lähetettyjä palautuksia Postin noutopisteistä tai automaateista. Muista ottaa Postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.
 

Pakettina palautettavien lähetysten enimmäiskoot

Postiin palautettavan paketin pisimmän sivun maksimitta saa olla 100 cm ja muiden sivujen maksimimitta 60 cm kukin, niin ettei pisin sivu ja ympärysmitta yhteensä 300 cm ylity. Suuri-lisäpalvelulla paketin pisimmän sivun maksimitta 200 cm ja muiden sivujen maksimitta 60 cm kukin niin, ettei pisin sivu ja ympärysmitta yhteensä 300 cm yli. Palautuspakettien maksimipaino on 25 kg.

Pakettina palautettavien tuotteiden palautuskustannukset 24.1.2023 alkaen

11,95 euroa per paketti (sis. alv:n 24 %)

Jos olet valinnut toimitustavaksi kotiinkuljetuksen, niin palautettaessa 100g-25 kg kokoiset paketit on asiakkaan itse vietävä Postiin. Mikäli pakettipalautuksille halutaan nouto, niin asiakkaalta veloitetaan erikseen noudosta muodostuneet kustannukset palautuskustannukset lisäksi. Pakettien noudon hinta (yksittäisen lähetyksen paino 100g-25 kg) on 12,00 euroa (sis. alv 24%) per noutokerta. Nouto ajankohta sovitaan asiakaspalvelun kanssa, jonka jälkeen tehdään kuljetustilaus Postille.

Rahtikuljetuksella toimitettujen tuotteiden palauttaminen 

Yli 25 kg painavat tai mitoiltaan suuremmat lähetykset palautetaan rahtikuljetuksella ja lähetykset noudetaan aina suoraan asiakkaalta ulko-ovelta. Palveluun ei kuulu kerroksesta tai sisältä kantaminen. Osoitteeseen tulee olla esteetön pääsy kuorma-autolla kuljetusyhtiön kuljetuskalustolla. Palautuspyynnön vastaanottamisen jälkeen asiakaspalvelu sopi asiakkaan kanssa noutoajankohdan ja tekee noutotilauksen. Asiakkaalta veloitetaan rahdista muodostuneet kustannukset seuraavasti:

Rahti 0–0,19m³: 59,90€

Rahti 0,20–0,39m³: 89,90€

Rahti 0,40–1,59m³: 99,90€

Rahti >1,60m³: 139,90€

Hinnat sisältävät alv:n 24 %. Palveluun kuuluu yksi noutokerta. Uusista noutokerroista tai muista lisäpalveluista veloitetaan kuljetusyhtiön hinnaston mukaisesti. 

Tuotteen palauttaminen Lahden varastolle

Tuotteen voi palauttaa myös veloituksetta tuomalla sen itse suoraan Lahden varastolle 30 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Jos haluat palauttaa tuotteen Lahden varastolle, niin palautuksesta tulee tehdä ennakkoon palautusilmoitus asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeen kautta, että asiakaspalautus voidaan rekisteröidä saapuvaksi. Valitse yhteydenoton aiheeksi tuotteen palauttaminen, ilmoita mitkä tuotteet haluat palauttaa ja kerro, että tuot tuotteen itse Lahden varastolle. Asiakaspalvelumme lähettää tämän jälkeen tarkemmat ohjeet sähköpostitse käsiteltyään ilmoituksen. Myös varastolle palautettavan tuotteen tulee olla pakattuna alkuperäispakkaukseen, käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen. Jos saamassasi tuotteessa on ollut virhe, niin tästä tulee tehdä ensiksi reklamaatio asiakaspalvelun kautta lisäohjeiden saamiseksi. Varasto ottaa asiakaspalautuksia vastaan vain ma-to klo 7:30-15:00 välillä. 

Palautuksen käsitteleminen

Palautuksen käsittely kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat varastollemme kootusti viikoittain. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Rahanpalautukset teemme käyttämämme maksunvälittäjän kautta.

Reklamaatiot

Jos tilatussa tuotteessa on virhe, niin pyydämme tekemään siitä reklamaation. Pääset tekemään reklamaation meille kirjautumalla omalle asiakastilille. Jos sinulla ei ole vielä asiakastiliä, niin pääset kirjautumaan asiakastilille tilausvahvistuksesta löytyvän seuraa tilausta linkin kautta. Tämän jälkeen tule valita tilille haluamansa salasana. Kirjautumalla tilille salasanan kanssa pääset lähettämään reklamaation tilaushistorian kautta tuotteesta, josta haluat reklamoida. 

Kerro reklamaatiossa virheestä mahdollisimman tarkasti ja kattavasti. Reklamaation mukana tulee aina olla selkeä kuva tai video viallisesta osasta tai tuotteessa ilmenneestä viasta. Voit lähettää meille kolme liitetiedostoa. Lisäkuvia voit lähettää meille tarvittaessa sähköpostilla, jos viallisesta tuotteesta on useampia kuvia. Ilmoita reklamaatiossa viallisten osien osanumerot, jotta käsittely voidaan toteuttaa nopeammin. Jos lähetyksestä puuttuu jokin osa, tarkista mahdollinen osanumero pakkauksen manuaalista. Huolellisesti täytetty reklamaatio nopeuttaa asian käsittelemistä. 

Ilmoitathan kaikki seuraavat tiedot, jotta reklamaatiosi saadaan käsiteltyä mahdollisimman nopeasti. Kaikki tiedot ovat pakollisia reklamaation käsittelyä varten. Mikäli tietoja puuttuu, joudutaan reklamaatio hylkäämään. Virheestä on ilmoitettava kohtuullisessa ajassa, kun se on havaittu tai katsotaan, että se olisi ollut havaittavissa. Asiakkaan tulee tarkistaa tilauksensa sisältö ja kunto 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Reklamaatiot käsitellään vain kirjallisena. Preeco.fi puhelinmyyntipalvelu ei käsittele reklamaatioita. 

Vastaanotettuamme reklamaatiosi pyrimme hoitamaan asian mahdollisimman nopeasti. Käsiteltyämme reklamaatiosi otamme yhteyttä sähköpostiisi. Mikäli reklamaatiosi hyväksytään, Preeco.fi verkkokaupalla on oikeus korjata tuote, vaihtaa se kokonaan uuteen tai sopia mahdollisesta hinnanalennuksesta.

Jos tuotteelle on annettu takuu, niin takuu kattaa valmistus- ja materiaalivirheet tuotteessa. Esimerkiksi tuotteen tai sen osien normaali kuluminen, käyttö- tai huolto-ohjeiden laiminlyömisestä johtuvat rikkoutumiset eivät sisälly takuuseen. 

Tietosuojaseloste

9.5.2018


Rekisterinpitäjä:
Preeco Trading Oy
2465546-6
Aleksanterinkatu 26 A
15140 Lahti

Preeco Trading Oy tallentaa ja käsittelee asiakkaidensa henkilötietoja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR, 2016/679) sekä nykyisen henkilötietolain (523/1999) mukaisesti. Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot ennen verkkokaupasta tilaamista. Henkilötietojen antaminen on edellytys tilaamiselle. Verkkokaupastamme ei voi tilata tuotteita antamatta henkilötietoja.
Rekisterin käyttötarkoituksia ovat

•    Asiakkuuden ylläpito, kuten tilausten käsittely, toimitus, takuuasiat ja laskutus
•    Asiakkuuteen liittyvä viestintä, esim. erilaiset kampanjat
•    Käyttökokemuksen parantamiseksi, tuotesuositusten antamiseen ja markkinoinnin kohdennukseen

Henkilötietojen käsittelyssä ja käsittelyn suunnittelussa noudatamme hyviä tietosuojakäytäntöjä. Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimukset.

Preeco Trading Oy:n asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:

•    Etu- ja sukunimi
•    Sähköposti
•    Puhelinnumero
•    Postiosoite
•    Maksutiedot, mukaan lukien luottosopimukset ja muut laskutustiedot
•    Tilaushistoria

Säilytämme henkilökohtaisia tietojasi vain tarvittavan ajan, jotta voimme täyttää tässä tietosuojaselosteessa kuvatut käyttötarkoitukset. Suomen kirjanpitolaki asettaa velvoitteita tiedon pidempiaikaiselle tallentamiselle.

Henkilötietoja vastaanottavat:

•    Yrityksemme ja sen työntekijät
•    Maksunvälittäjä, joka vastaanottaa maksut
•    Kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran asiakkaale

Rekisterin tiedot koostuvat asiakkaan itse ilmoittamista tiedoista verkkokaupassamme tai muutoin ja erilaisin sähköisin lomakkein kerättävistä tiedoista.
Käytämme luotettuja sopimuskumppaneita, jolloin tietoa voidaan siirtää kolmannelle osapuolelle. Kaikkien kumppanien kanssa on sopimuksissa huomioitu EU:n tietosuoja-asetuksen ja muun lainsäädännön asettamat vaatimukset.

Rekisteröidyillä on seuraavat oikeudet:

•    Oikeus tarkastaa itseä koskevat henkilötiedot
•    Oikeus tietojen oikaisemiseen
•    Oikeus käsittelyn rajoittamiseen (esimerkiksi oikeus kieltää markkinoinnin)
•    Oikeus vastustaa käsittelyä
•    Oikeus peruuttaa suostumus (esimerkiksi oikeus peruuttaa suostumus markkinointiin)
•    Oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle

Muutoksista tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme.

Hinnat, sisältö ja tuotetiedot


Kaupassamme on yli 10 000 tuotetta ja näin ollen tuotekuvauksissa, saatavuuksissa, loppuunmyynnissä, saapumispäivämäärissä, hinnoissa, mainoksissa, sisällössä ja kuvissa saattaa olla virheitä, tämä on äärimmäisen harvinaista, mutta sellaista saattaa tapahtua. Näin ollen pidätämme oikeuden korjata täitä tietoja tarvittaessa myöhemmin ja tarvittaessa peruuttaa tilaus, mikäli se on tehty väärän hintatiedon tai saatavuuden vallitessa.


Evästeiden käyttö


Eväste (Cookie) on pieni tekstitiedosto, jonka selain tallentaa käyttäjän päätelaitteelle. Evästeet sisältävät yksilöllisen tunnisteen, jonka avulla käyttäjiä voidaan tunnistaa. Preeco Trading Oy käyttää verkkopalvelussaan evästeitä palvelujen toteuttamiseksi ja helpottamaan palvelujen käyttöä. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla. Käyttäjä voi antaa suostumuksensa evästeiden käytölle tai kieltää sen selaimensa asetuksista.