Usein kysyttyä
Myyntipalvelumme palvelee numerossa 03 41092920
Yhteyden asiakaspalveluumme saat lähettämällä viestin oman asiakastilisi kautta.
Aukioloajat:
Myyntipalvelu on auki arkisin klo 12-16
Preeco.fi asiakaspalvelu vastaa viesteihin arkisin klo 8-17 välillä
Asiakas- ja myyntipalvelu ovat suljettuina viikonloppuisin ja juhlapyhinä
Osa tuotteista lähetetään useassa paketissa, joista kaikista saat seurantatunnuksen sähköpostiisi. Sähköpostista löydät myös ohjeet mistä voit seurata lähetyksiäsi. Kun lähetämme useita paketteja, saattavat ne erkaantua toisistaan kuljetuksessa ja saapua eri aikoihin. Tarkastathan toimituksen tilan seurantatunnuksellasi ennen yhteydenottoa!
Jos tilauksesi sisältää pikatoimitustuotteita sekä tilaustuotteita, niin tuotteet saapuvat eri aikaan, koska ne toimitetaan eri varastoilta. Tilauksesi tilaustuotteet näet saamastasi tilausvahvistuksesta.
Jos tilauksesi sisältää tuotteita jotka ovat olleet ennakkotilauksessa, saatetaan osa paketeista lähettää jo ennen ennakkotilaustuotteita. Tarkastathan puuttuvan tuotteen toimituksen tilanteen asiakastililtäsi.
Jos näet seurannassa VAIN ilmoituksen “Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan”, niin Posti ei ole vielä lajitellut lähetystä. Postin seurantatunnus aktivoituu vasta noin 24 h sisällä tilausta seuraavana arkipäivänä. Jos olet tilannut tilaustuotteen, joka toimitetaan ulkomailta, niin seurantatunnus aktivoitua vasta kun paketti on saapunut Suomeen (2-7 arkipäivää) ja siirtynyt Postin kuljetettavaksi. Jos saamasi seurantatunnus ei ole aktivoinut 7 arkipäivän kuluessa, niin pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme lähettämällä viestin asiakastilisi kautta.
Jos olet saanut kaikki paketit mutta tuotteita puuttuu, laitathan meille reklamaation lähettämällä viestin asiakastilisi kautta (tilaushistoria > valitse tilaus jota yhteydenotto koskee > lisätiedot > lisää viesti)
Jos haluat palauttaa tuotteen, niin tee palautuspyyntö 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta kirjautumalla omalle asiakastilillesi.
Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia, niin voit kirjautua vieraana tilausvahvistuksesta löytyvästä tilauksen seurantalinkistä ja luoda tilin antamalla haluamasi salasanan. Saat tämän jälkeen sähköpostiisi ohjeet asiakastilillesi kirjautumiseen. Kirjauduttuasi asiakastilille valitse tilaushistoriasta tilaus, josta haluat palauttaa tuotteita ja valitse tilauksen lisätiedot. Merkitse palautettavat tuotteet, kappalemäärä ja kirjoita palautuksen syy avoimeen kenttään. Sen jälkeen paina pyydä palautusta painiketta.
Sinun ei tarvitse tehdä muuta erillistä ilmoitusta palautuksesta asiakastilillä tehdyn palautuspyynnön lisäksi.
Käsiteltyä palautuspyyntösi, niin lähetämme tarkemmat ohjeet sähköpostiisi ja Postin tulostettavan palautuskortin. Rahtikuljetuksen vaativille tuotteille sovimme noutoajankohdan.
Saamasi Postin palautuskortti tulee tulostaa ja kiinnittää hyvin paketin päälle teipillä tai liimalla. Jokainen paketti tarvitsee oman yksilöllisen palautuskortin. Palautukortilla varustetun paketin viedä lähimpään Postin toimipisteeseen. Jos palautettava tuote (paketin paino ei ylitä 25 kg) on toimitettu kotiinkuljetuksella, niin paketit tulee viedä itse Postiin. Jos asiakas haluaa, niin paketeille voidaan kuitenkin tilata nouto suoraan asiakkaalta. Ilmoita tästä palautusilmoituksen yhteydessä. Asiakaspalvelu sopii tarkemman noutoajankohdan asiakkaan kanssa palautuksen käsittelyn yhteydessä. Noudosta veloitetaan 12,00 euron (sis. alv:n 24 %) erillinen noutomaksu palautuskustannusten lisäksi.
Yli 25 kg painavat lähetykset noudetaan aina suoraan asiakkaalta ja ne palautuu rahtikuljetuksella. Käsiteltyään asiakkaan jättämän palautuspyynnön asiakaspalvelu sopii asiakkaan kanssa noutoajankohdan ja tekee kuljetustilauksen. Asiakkaalta veloitetaan rahdista muodostuvat kustannukset Postin hinnaston mukaisesti.
Huom! Tuotteita ei tule palauttaa ilman palautuspyyntöä tai palautuskorttia! Palauttaminen ilman palautuspyyntöä viivästyttää palautuksen käsittelyä ja rahanpalautusta. Emme nouda lähetyksiä Postin noutopisteistä tai automaateista, vaan ne palautuvat asiakkaalle takaisin.
Kun tilaus on tullut läpi järjestelmäämme, niin saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilauksen vahvistamisen jälkeen on tärkeää viedä tilaus loppuun maksamalla tilaus valitsemallanne tavalla. Tilausvahvistus tulee aina tarkistaa ja tarvittavista muutoksista tulee olla välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun lähettämällä viesti asiakastilin kautta.
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, niin tarkastathan myös roskapostikansion. Tämän lisäksi varmistathan myös, että tilauksen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite on oikein ja sähköposti ei ole täynnä.
Näet myös vastaanottamamme tilaukset kirjautumalla omalle asiakastilillesi. Asiakastilin tilaushistoria ja tilaustiedot valikon kautta löydät kaikki tekemäsi tilaukset ja voit ladata tilausvahvistuksen pdf-muodossa.
Kysymykset
Näet tilauksesi kokonaissumman kassalla kohdasta “Tilaus yhteensä (sis. alv.)”. Tämä summa sisältää myös mahdollisen kotiinkuljetuksen ja rahdin. Pakettitoimitukset toimitamme lähimmälle vapaalle noutopisteelle veloituksetta. Pakettituotteet voidaan toimittaa myös suoraan kotiovelle valitsemalla kassalla kotiinkuljetuksen hintaan 9,95 € / tilaus. Rahti kotiinkuljetuksen hinta on alk. 49,95 euroa. Hinnat sisältävät alv:n 24 %.
Jos haluat palauttaa tuotteen perimme palautuksesta palautuskustannuksen muissa kuin reklamaatiotapauksissa. Palautuskustannukset määräytyvät palautettavien tuotteiden määrän, koon ja painon mukaan. Palautuskustannukset vähennetään palautettavan rahan määrässä, tai jätetään laskulle maksettavaksi.
Laskun ja osamaksun kulut löydät kohdasta "Kulut laskulla tai osamaksulla tilatessa".
Noutotilausten toimitustavan muutoksista veloitamme palvelumuutosmaksun 10,00 euroa sekä mahdollisen rahtimaksun alk. 49,95 euroa tai pakettituotteiden kotiinkuljetuksen 9,95 euroa. Muutoksista tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun lähettämällä viesti asiakastilin kautta. Tilauksen keräilymaksu 10,00 euroa vähennetään palautettavasta rahasummasta tai jätetään laskutettavaksi, jos asiakas peruu tilauksen tai jättää sen noutamatta varastolta. Hinnat sisältävät alv:n 24 %
Jos haluat tilata tuotteita yritykselle, voit tehdä tilauksen normaalisti ja antaa yhteystiedoissa yrityksenne osoitetiedot.
Yritykset voivat valita maksutavaksi myös yrityslaskun. Jos haluat käyttää maksutapana yrityslaskua, muistathan antaa meille myös yrityksenne nimen lisäksi y-tunnuksen sekä mahdollisen verkkolaskutusosoitteen ja operaattoritunnuksen. Nämä tiedot voit antaa kassalla poistamalla rastin kohdassa “Sama laskutusosoite”. Kun rasti poistetaan, avautuu uusi lomake tietojen antamista varten.
Laskutuksemme päättää yritystietojen perusteella myönnetäänkö tilaukselle ennakkolasku vai tavallinen yrityslasku. Ennakkolasku tulee maksaa ennen tuotteiden toimitusta. Laskut lähetetään sähköpostitse antamaanne sähköpostiosoitteeseen 1-2 arkipäivän kuluessa.
Valitettavasti emme tällä hetkellä voi toimittaa tuotteita muihin maihin kuin Suomeen. Emme myöskään voi toimittaa tuotteita Ahvenanmaalle.
Näytä lisää
Tilauksellesi voit valita tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman. Toimituskulut- ja tapa määräytyvät tuotteen painon, mittojen ja luonteen perusteella. Voit valita kassalla halutun toimitustavan tarjotuista vaihtoehdoista. Toimitustapavaihtoehdoista on pois rajattu toimitustavat joita ei tilatulle tuotteelle voi valita, esim. suurikokoiselle tuotteelle voi valita vain rahtikuljetuksen toimitusosoitteeseen tai noudon Lahden varastolta, jos kysymyksessä pikatoimitustuote.
Lahden varastolta tulevat pikatoimitustuotteet toimittaa pääsääntöisesti DB Schenker.
Suoratoimituksella tulevia tilaustuotteita toimittavat mm. Posti, DPD/Postnord, DB Schenker, GLS, DHL, UPS, TNT, FedEx, IDS Logistik, Kuehne+Nagel.
Ilmainen toimitus pakettituotteille noutopisteeseen
Pakettina toimitettavilla tuotteilla on aina ilmainen toimitus lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Lahden varastolta lähetettävät pikatoimitustuotteet toimitetaan pääsääntöisesti DB Schenkerin omiin noutopisteisiin tai asiamiespisteisiin. DB Schenkerin noutopisteverkosto koostuu yli 1100 noutopisteestä, jotka ovat auki aamusta iltaan. Lähetykset toimitetaan noin 1–5 arkipäivässä.
Näet lähimmän noutopisteen täältä: https://www.myschenker.fi/noutopistehaku/
Kotiinkuljetus vain 9,95 €/tilaus
Jos haluat että pakettituotteet toimitetaan suoraan kotiovelle, voit valita kassalla kotiinkuljetuksen tilaukselle. Kotiinkuljetuksen hinta on 9,95 € (sis. alv 24%) / tilaus.
Kotiinkuljetus rahti ulko-ovelle alk. 49,95 euroa
Isommat ja painavammat tuotteet (yli 30 kg tai yli 3m) toimitetaan vain rahtikuljetuksella toimitusosoitteeseen ulko-ovelle ajoneuvon välittömään läheisyyteen. Rahtikuljetuksen hinta on 49,00 euroa. Jos sama tilaus sisältää enemmän kuin yhden rahtituotteen, niin toimituskulut ensimmäisen tuotteen rahdille on 49,90 euroa + 40 euroa per rahtina toimitettava lisätuote. Hinnat sisältävät alv:n 24 %. Rahtilähetykseen ei kuulu sisään- tai kerroskanto. Jakeluaika on pääsääntöisesti arkisin klo 8-16 välillä. Toimitusosoitteeseen tulee päästä esteettömästi kuorma-autolla, jotta lähetys voidaan toimittaa perille. Jakeluaika sovitaan soittamalla tai tekstiviestillä. Palveluun kuuluu yksi toimitusyritys. Lahden varastolta lähetettävät rahtilähetykset toimitetaan pääsääntöisesti DB SCHENKERsystem-palvelulla.
Nouto varastoltamme Lahdesta arkisin ma-to klo 7:30-15:00 välillä
Pikatoimitustuotteet voidaan myös noutaa Lahden varastolta veloituksetta. Tilaus tulee aina tehdä ensiksi verkkokaupassa tai myyntipalvelumme kautta. Verkkokaupan kassalla voitte valita toimitustavaksi nouto Lahden varastolta. Saatte tilauksen jälkeen sähköpostiinne tilausvahvistuksen sekä tämän jälkeen erillisen ilmoituksen, jossa nouto-ohjeet sekä varaston osoite. Tilauksen voi noutaa vasta, kun olet saanut ilmoituksen sähköpostiisi, että tilauksesi on noudettavissa. Jos noudatte raskaita paketteja, kuten lumilinkoa, suosittelemme että otatte kaverin mukaan, jotta tuotteen nouto ja kuorman purku kotona sujuu helpommin.
Saavuttehan ajoissa ennen varaston sulkeutumisaikaa ja varaudu todistamaan henkilöllisyytesi noudon yhteydessä.
Noudot eivät ole mahdollisia pe-su sekä arkipyhinä. Jos tilauksen jälkeen haluat, että lähetämmekin noutotilauksesi, niin veloitamme tästä palvelumuutosmaksun 10,00 euroa sekä mahdollisen rahtimaksun alk. 49,90 euroa tai pakettituotteiden kotiinkuljetuksen 9,95 euroa. Muutoksesta tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun lähettämällä viesti oman asiakastilin kautta (tilaushistoria > valitse tilaus jota yhteydenotto koskee > lisätiedot > lisää viesti). Tilauksen keräilymaksu 10,00 euroa vähennetään palautettavasta rahasummasta tai jätetään laskutettavaksi, jos asiakas peruu tilauksen tai jättää sen noutamatta varastolta. Hinnat sisältävät alv:n 24 %.
Suuret tuotteet lähetetään usein useassa laatikossa, sillä ne eivät mahdu yhteen laatikkoon. Tuotteet pakataan valmiiksi tehtaalla, ja ne lähetetään sinulle laatikoissa joissa ne ovat saapuneet varastollemme. Jos tuote lähetetään useassa eri paketissa, saat kaikista paketeista seurantatunnukset sähköpostiisi.
Jos tilaus lähetetään useana lähetyksenä on mahdollista että paketit erkanevat toisistaan kuljetuksessa. Tästä syystä emme voi taata että paketit saapuvat teille yhtäaikaa.
Jos tilauksesi sisältää pikatoimitustuotteita sekä tilaustuotteita, lähetetään ne eri varastoilta suoraan sinulle. Tilausvahvistuksesta näet mitkä tilaamistasi tuotteista on tilaustuotteita. Näiden tuotteiden toimitusaika on 5-14 arkipäivää poislukien lastenvaunut joiden toimitusaika on noin 3-4 viikkoa.
Osa tuotteista lähetetään useassa paketissa, joista kaikista saat seurantatunnuksen sähköpostiisi. Sähköpostista löydät myös ohjeet mistä voit seurata lähetyksiäsi. Kun lähetämme useita paketteja, saattavat ne erkaantua toisistaan kuljetuksessa ja saapua eri aikoihin. Tarkastathan toimituksen tilan seurantatunnuksellasi ennen yhteydenottoa!
Jos tilauksesi sisältää pikatoimitustuotteita sekä tilaustuotteita, niin tuotteet saapuvat eri aikaan, koska ne toimitetaan eri varastoilta. Tilauksesi tilaustuotteet näet saamastasi tilausvahvistuksesta.
Jos tilauksesi sisältää tuotteita jotka ovat olleet ennakkotilauksessa, saatetaan osa paketeista lähettää jo ennen ennakkotilaustuotteita. Tarkastathan puuttuvan tuotteen toimituksen tilanteen asiakastililtäsi.
Jos näet seurannassa VAIN ilmoituksen “Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan”, niin Posti ei ole vielä lajitellut lähetystä. Postin seurantatunnus aktivoituu vasta noin 24 h sisällä tilausta seuraavana arkipäivänä. Jos olet tilannut tilaustuotteen, joka toimitetaan ulkomailta, niin seurantatunnus aktivoitua vasta kun paketti on saapunut Suomeen (2-7 arkipäivää) ja siirtynyt Postin kuljetettavaksi. Jos saamasi seurantatunnus ei ole aktivoinut 7 arkipäivän kuluessa, niin pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme lähettämällä viestin asiakastilisi kautta.
Jos olet saanut kaikki paketit mutta tuotteita puuttuu, laitathan meille reklamaation lähettämällä viestin asiakastilisi kautta (tilaushistoria > valitse tilaus jota yhteydenotto koskee > lisätiedot > lisää viesti)
Näytä lisää
Meillä voit maksaa ostoksesi kaikkien suomalaisten pankkien kautta, monilla eri maksukorteilla, mobiilimaksulla ja Preeco-laskulla -tai tilillä. Yritykset voivat maksaa tilauksen myös Avardan yrityslaskulla. Yrityslaskua ei voida myöntää henkilöasiakkaille.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
PREECO LASKU
Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään
mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii
Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan,
kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä.
Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot
PREECO TILI
Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko
avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei
hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston
yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä.
Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot
Voit hakea luottopäätöksen kätevästi myös etukäteen ennen verkkokaupasta ostamista tai myymälässä käyntiä.
Lähetä tekstiviesti numeroon 18228:
HENKILÖTUNNUS POSTINUMERO PREECO (esim. 121212-123X 00100 PREECO)
- Viesti maksaa normaalin tekstiviestimaksun verran
- Luottopäätös ei sido mihinkään
- Saat paluuviestinä tiedon, kuinka paljon ostovaraa sinulla on käytettävissä
VERKKOMAKSU
Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
KORTTIMAKSU
Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
MOBILEPAY
Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
Avardan Yrityslasku
Yrityslaskulla maksuaikaa 30 päivää. Käsittelymaksu 6,95 €. Edellytämme Y-tunnusta ja tarkistamme henkilöllisyytesi vahvan tunnistautumisen avulla.
Mikäli Avardalta ei pystytä todentamaan yrityksen maksukykyä, niin Preeco Trading Oy tarjoaa yrityksille maksutapavaihtoehtona laskua ennakkomaksulla. Asiakas on sitoutunut ja velvollinen maksamaan laskun vaikka maksutavan perusteena on ennakkomaksu. Jos haluat maksaa tilauksen ennakkomaksua vastaan, niin pyydämme olemaan yhteydessä Preecon myynti- tai asiakaspalveluun.
Kysymyksiä Avardan Preecon laskuun, tiliin tai yrityslaskuun liittyvissä asioissa?
Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa, kun olet valinnut maksutavaksi Preeco laskun/tilin tai Avardan yrityslaskun.
http://www.avarda.com/fi
Preeco-lasku tai -tili
Voit hakea luottopäätöksen kätevästi myös etukäteen ennen verkkokaupasta ostamista tai myymälässä käyntiä.
Lähetä tekstiviesti numeroon 18228:
HENKILÖTUNNUS POSTINUMERO PREECO (esim. 121212-123X 00100 PREECO)
- Viesti maksaa normaalin tekstiviestimaksun verran
- Luottopäätös ei sido mihinkään
- Saat paluuviestinä tiedon, kuinka paljon ostovaraa sinulla on käytettävissäsi
Preeco - Lasku
- Joustava ja turvallinen maksutapa
- Maksat vasta saatuasi tuotteen
- Laskutusmaksu 2,95 €
- Korotonta maksuaikaa aina 30 päivää
- Laskun saatuasi voit itse päättää, maksatko useammassa erässä
Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä. Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.
Preeco - Tili
- Joustava ja turvallinen maksutapa
- Kaikki laskutuskuukauden aikana tehdyt tilaukset kootaan yhdelle laskulle
- Maksuaikaa jopa 36 kuukautta
- Valitset itse, kuinka paljon maksat kuukaudessa. Laskulla kerrotaan maksettava vähimmäiserä.
- Ei tilinavausmaksua
- Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk (riippumatta kuukauden ostomäärästä)
- Lasku lähetetään kuukauden 17. päivä ja eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä
Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä.
Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.
Svea yrityslaskulla ostaminen
Svea Payments tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 21 päivän maksuajalla.
Luotonantajana toimii Svea Bank Ab filial i Finland. Huomioithan seuraavat asiat:
- Yrityslaskun voi valita maksutavaksi, kun ostoksen arvo ylittää 5 euroa ja on enintään 3000 euroa.
- Laskutuslisä 0 euroa.
- Kun valitset maksutavaksi Yrityslaskun, yrityksen tiedot tarkistetaan y-tunnuksen perusteella ja tunnistautumalla henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi TUPAS-palvelussa vakuutat olevasi oikeutettu tekemään tilauksen yrityksen nimissä. Toimitus tapahtuu yrityksen viralliseen osoitteeseen.
- Maksuehto on 21 päivää.
- Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
- Tilauksen tekijän tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Svea Payments Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 Helsinki
Puhelin: 09 4241 7040 (arkisin klo 8:00-16:00)
Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fi
https://www.svea.com/fi/fi/kuluttajat/maksuratkaisut/
Jos olet valinnut maksutavaksi Avardan Preeco-laskun tai -tilin:
Preeco lasku muodostuu aina seuraavana päivänä toimituksesta ja laskulle saa aina 30 päivää korotonta maksuaikaa.
Preeco tili-lasku muodostuu kuukauden 17. päivä ja erääntyy 3. päivä.
Lasku toimitetaan asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Maksutiedot löydät myös kirjautumalla Avardan omille sivuille: https://omatsivut.avarda.fi/
Laskua koskevat tiedustelut:
Sähköposti: asiakaspalvelu@avarda.fi
Puhelin: 09 2532 7100 (mpm/pvm)
Ma–pe 9–17
Jos olet valinnut maksutavaksi yrityslaskun:
Svea yrityslasku
Svea toimittaa yrityslaskun asiakkaan valinnan mukaan sähköpostiosoitteeseen, verkkolaskuna tai kirjeenä. Jos et ole saanut laskua, niin pyydämme olemaan yhteydessä suoraan Svean asiakaspalveluun: https://www.svea.com/fi/fi/yritykset/ota-yhteytta-yritykset/
Avardan yrityslasku
Avardan yrityslasku koskevat tiedustelut:
Sähköposti: asiakaspalvelu@avarda.fi
Puhelin: 09 2532 7100 (mpm/pvm)
Ma–pe 9–17
Preeco Trading Oy:n laskutus
Lasku tai lasku ennakkomaksusta toimitetaan verkkolaskuna, sähköpostitse pdf:nä tai kirjeenä Postin kautta laskutusosoitteeseen tilauksen yhteydessä sovitun mukaisesti.
Jos et ole saanut laskua, niin pyydämme kirjautumaan asiakastilille ja lähettämällä viestin asiakaspalveluumme (tilaushistoria > valitse tilaus jota yhteydenotto koskee > lisätiedot > lisää viesti).
Tarjoamme kuluttaja-asiakkaille tuotteiden 30 vuorokauden palautusoikeuden alkaen tuotteen vastaanottamispäivästä. 30 vuorokauden palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita. Ennen lopullista ostopäätöstä kuluttaja-asiakas voi tutustua tuotteeseen laadultaan ja määrältään samaan tapaan kuin myymälässä vastaavanlaista tuotetta ostaessa. Voit avata tuotepakkauksen varovasti pakkausta ja itse tuotetta vahingoittamatta. Sinulla on oikeus tarkistaa toimituksen sisältö sekä tutustua tuotteen ominaisuuksiin sekä toimivuuteen mm. tuotteen mukana toimitettavien ohjeiden avulla.
Tuotetta ei saa ottaa käyttöön. Käyttöönotoksi katsotaan esimerkiksi ajoneuvon koeajaminen, osissa toimitettavan huonekalun tai piharakennuksen kokoaminen. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla oleellisesti muuttumaton ja vähentymätön. Jos tuote on otettu käyttöön tai sen arvo on muusta asiakkaasta johtuvasta syystä alentunut, niin pidätämme arvonalentumisen asiakkaan maksamasta tuotteen hinnasta palautuskustannusten lisäksi. Arvonalentuminen käsitellään tapauskohtaisesti. Jos palautunut tuote on myynti- tai käyttökelvoton, niin arvonalentuminen on 100 % tuotteen hinnasta.
Hygieniatuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta alkuperäisen tuotepakkauksen avaamisen jälkeen, koska pakkauksen avaamisen jälkeen tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen. Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi hygieniatuotetta ei voi palauttaa. Tieto tuotteen hygieniamääritelmästä on nähtävissä verkkokaupassa kunkin hygieniatuotteen tuotetiedoissa.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, uudenveroinen ja se tulee palauttaa alkuperäisessä tuotepakkauksessa hyvin pakattuna tuotteen mukana tulevien pakkausmateriaalien kanssa. Huonosti pakattu tuote saattaa rikkoutua kuljetuksessa. Alkuperäinen tuotepakkaus on osa tuotetta. Palautettavan tuotteen mukana tulee palauttaa kaikki toimitetut osat, tarvikkeet, käyttöohjeet sekä mahdolliset kaupanpäälliset. Asiakas on vastuussa tuotteen palautuksesta.
Palautus on aina tehtävä lähettämällämme palautuskortilla, jonka saat asiakaspalvelusta. Palautuskortin saadaksesi tee meille palautuspyyntö kirjautumalla omalla asiakastilillesi. Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia, niin voit kirjautua vieraana tilausvahvistuksesta löytyvästä tilauksen seurantalinkistä ja luoda tilin antamalla haluamasi salasanan. Saat tämän jälkeen sähköpostiisi ohjeet asiakastilillesi kirjautumiseen. Kirjauduttuasi asiakastilille valitse tilaushistoriasta tilaus, josta haluat palauttaa tuotteita ja valitse tilauksen lisätiedot. Merkitse palautettavat tuotteet, kappalemäärä ja kirjoita palautuksen syy avoimeen kenttään. Sen jälkeen paina pyydä palautusta painiketta.
Käsiteltyämme palautuspyyntösi lähetämme sähköpostiisi tulostettavan Postin palautuskortin. Rahtikuljetuksella toimitettavat tuotteet noudetaan suoraan asiakkaalta. Käsiteltyämme palautuspyynnön sovimme yhdessä asiakkaan kanssa noutopäivän ja teemme sen jälkeen kuljetustilauksen.
Emme nouda postipakettina lähetettyjä palautuksia Postin noutopisteiltä tai automaateista.
Palautettavasta rahasummasta pidätämme palautuksesta muodostuneet kustannukset.
Paketteina palautettavien tuotteiden palautuskustannukset ovat 11,95 euroa per paketti sis. alv:n 24 %. Isot painavat lähetykset voi palauttaa vain rahtina ja ne noudetaan suoraan asiakkaalta ulko-ovelta. Osoitteeseen tulee olla esteetön pääsy kuorma-autolla. Rahdista veloitetaan kustannukset seuraavasti per lähetys:
Isot painavat lähetykset voi palauttaa vain rahtina ja ne noudetaan suoraan asiakkaalta. Rahdista veloitetaan seuraavasti per lähetys:
Rahti 0–0,19m³: 59,90€
Rahti 0,20–0,39m³: 89,90€
Rahti 0,40–1,59m³: 99,90€
Rahti >1,60m³: 139,90€
Hinnat sisältävät alv:n 24 %. Palveluun kuuluu yksi noutokerta ulko-ovelta. Osoitteeseen tulee olla esteetön pääsy kuorma-autolla. Uusista noutokerroista tai lisäpalveluista veloitetaan kuljetusyhtiön hinnaston mukaisesti.
Tuotteen voi palauttaa myös veloituksetta tuomalla sen itse suoraan Lahden varastolle 30 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Jos haluat palauttaa tuotteen Lahden varastolle, niin palautuksesta tulee tehdä ennakkoon palautusilmoitus oman asiakastilin kautta, että asiakaspalautus voidaan rekisteröidä saapuvaksi. Valittuasi palautettavat tuotteet, niin kirjoita tekstikenttään, että tuot tuotteen/tuotteet itse Lahden varastolle. Asiakaspalvelumme lähettää tämän jälkeen tarkemmat ohjeet sähköpostitse käsiteltyään ilmoituksen. Myös varastolle palautettavan tuotteen tulee olla pakattuna alkuperäispakkaukseen, käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen. Jos saamassasi tuotteessa on ollut virhe, niin tästä tulee tehdä ensiksi reklamaatio asiakaspalvelun kautta lisäohjeiden saamiseksi. Varasto ottaa asiakaspalautuksia vastaan vain arkisin ma-to klo 7:30-15:30 välillä.
Käyttäessäsi 30 päivän peruutus-/palautusoikeuden pidätämme palautuksesta muodostuvat kustannukset.
Veloitamme 24.1.2023 alkaen pakettilähetyksinä palautettavista tuotteista 11,95 euroa/per paketti palautuskustannuksia.
Pakettipalautukset tulee vielä itse Postin pisteelle. Jos haluat, että tilaamme erillisen noudon paketeille, niin veloitamme erikseen noutomaksun 12,00 euroa palautuskustannusten lisäksi. Hinnat sisältävät alv:n 24 %.
Rahtina palautettavien tuotteiden palautuksesta veloitetaan seuraavasti:
Rahti 0–0,19m³: 59,90€
Rahti 0,20–0,39m³: 89,90€
Rahti 0,40–1,59m³: 99,90€
Rahti >1,60m³: 139,90€
Hinnat sisältävät alv:n 24 %. Palveluun kuuluu yksi noutokerta ulko-ovelta. Osoitteeseen tulee olla esteetön pääsy kuorma-autolla. Uusista noutokerroista tai lisäpalveluista veloitetaan kuljetusyhtiön hinnaston mukaisesti.
Palautuskustannukset vähennetään palautettavasta summasta tai jätetään laskutettavaksi. Emme myöskään hyvitä kotiinkuljetuksen tai muiden lisäpalveluiden hintaa palautuksen yhteydessä.
Jos tuot tuotteen suoraan itse Lahden varastolle emme veloita palautuskustannuksia. Muistathan tehdä ennakkoon palautusilmoituksen tässäkin tapauksessa oman asiakastilin kautta.
Huomioithan, että palautettavan tuotteen alkuperäispakkauksineen tulee olla oleellisesti muuttumaton ja vähentymätön. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön. Palautettavasta summasta voidaan vähentää tuotteen arvon alentuminen, jos tuote on otettu käyttöön tai sen arvo on alentunut jostain muusta asiakkaasta johtuvasta syystä. Jos tuote myynti- tai käyttökelvoton, niin myyjällä on mahdollisuus pidättää tuotteen hinta kokonaisuudessaan.
Jos haluat palauttaa tuotteen, niin tee palautuspyyntö 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta kirjautumalla omalle asiakastilillesi.
Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia, niin voit kirjautua vieraana tilausvahvistuksesta löytyvästä tilauksen seurantalinkistä ja luoda tilin antamalla haluamasi salasanan. Saat tämän jälkeen sähköpostiisi ohjeet asiakastilillesi kirjautumiseen. Kirjauduttuasi asiakastilille valitse tilaushistoriasta tilaus, josta haluat palauttaa tuotteita ja valitse tilauksen lisätiedot. Merkitse palautettavat tuotteet, kappalemäärä ja kirjoita palautuksen syy avoimeen kenttään. Sen jälkeen paina pyydä palautusta painiketta.
Sinun ei tarvitse tehdä muuta erillistä ilmoitusta palautuksesta asiakastilillä tehdyn palautuspyynnön lisäksi.
Käsiteltyä palautuspyyntösi, niin lähetämme tarkemmat ohjeet sähköpostiisi ja Postin tulostettavan palautuskortin. Rahtikuljetuksen vaativille tuotteille sovimme noutoajankohdan.
Saamasi Postin palautuskortti tulee tulostaa ja kiinnittää hyvin paketin päälle teipillä tai liimalla. Jokainen paketti tarvitsee oman yksilöllisen palautuskortin. Palautukortilla varustetun paketin viedä lähimpään Postin toimipisteeseen. Jos palautettava tuote (paketin paino ei ylitä 25 kg) on toimitettu kotiinkuljetuksella, niin paketit tulee viedä itse Postiin. Jos asiakas haluaa, niin paketeille voidaan kuitenkin tilata nouto suoraan asiakkaalta. Ilmoita tästä palautusilmoituksen yhteydessä. Asiakaspalvelu sopii tarkemman noutoajankohdan asiakkaan kanssa palautuksen käsittelyn yhteydessä. Noudosta veloitetaan 12,00 euron (sis. alv:n 24 %) erillinen noutomaksu palautuskustannusten lisäksi.
Yli 25 kg painavat lähetykset noudetaan aina suoraan asiakkaalta ja ne palautuu rahtikuljetuksella. Käsiteltyään asiakkaan jättämän palautuspyynnön asiakaspalvelu sopii asiakkaan kanssa noutoajankohdan ja tekee kuljetustilauksen. Asiakkaalta veloitetaan rahdista muodostuvat kustannukset Postin hinnaston mukaisesti.
Huom! Tuotteita ei tule palauttaa ilman palautuspyyntöä tai palautuskorttia! Palauttaminen ilman palautuspyyntöä viivästyttää palautuksen käsittelyä ja rahanpalautusta. Emme nouda lähetyksiä Postin noutopisteistä tai automaateista, vaan ne palautuvat asiakkaalle takaisin.
Näytä lisää
Voit tehdä meille reklamaation, jos tuotteessa on virhe, tuote ei ole tilaamasi tuotteen kaltainen tai siitä puuttuu osia. Reklamaation voit tehdä kirjautumalla omalle asiakastilille ja valitsemalla tilaushistoriasta tilauksen ja tuotteen, josta haluaa jättää reklamaation. Jos sinulla ei ole vielä asiakastiliä, niin voit luoda sen tilausvahvistuksesta löytyvän seuraa tilaustasi linkin kautta ja valita tilille haluamasi salasanan.
Reklamaatiota varten tarvitsemme kuvan tai videon. Kuvassa tai videossa tulee näky näkyä selkeästi reklamoitava virhe tai rikkoutunut osa, jota reklamaatio koskee. Voit lähettää meille max. 3 liitetiedostoa. Reklamaatiopyyntöä tehdessäsi selitäthän myös mahdollisimman tarkasti ja kattavasti reklamaation syyn. Jos mahdollista, lisää reklamaatioon myös rikkoutuneen osan osanumero, jonka löydät tuotteen manuaalista.
Huolella tehty reklamaatiopyyntö nopeuttaa reklamaatioprosessia. Huom! Jos olet vastaanottanut virheellisen tuotteen, niin sitä ei saa ottaa käyttöön ennen kuin olemme lähettäneet tarkemmat toiminta-ohjeet.
Voit tehdä reklamaation meille, jos saamassasi tuotteessa on virhe, tuote on saapunut rikkinäisenä, se ei ole tilaamasi tuotteen kaltainen tai siitä puuttuu osia. Reklamaatiot käsitellään kirjallisesti. Voit tehdä reklamaation oman asiakastilin kautta. Jos sinulla ei ole vielä asiakastiliä, niin pääset luomaan sen tilausvahvistuksesta löytyvän seuraa tilausta linkin kautta. Linkistä pääset kirjautumaan vieraana asiakastilille ja pääset valitsemaan haluamasi salasanan. Reklamaation voi tehdä myös takuuaikana rikkoutuneista tuotteista. Huomioithan, että reklamaatio on tehtävä kohtuullisessa ajassa, kun virhe on havaittu tai olisi ollut havaittavissa. Kulutusosat eivät sisälly takuun piiriin, ellei kulutusosa ole jo lähetyksessä rikkoutunut tai se rikkoontuu muulla kuin kulutuksesta aiheutuvalla tavalla.
Alennuskoodin voi käyttää kassalla kohdassa “Onko sinulla alennuskoodi?”. Tekstiä klikkaamalla avautuu tekstikenttä johon voit syöttää alennuskoodisi.
Jos olet käyttänyt alennuskoodin tilaukseesi ja haluat palauttaa tuotteen huomioimme alennuksen määrän palautettavassa summassa. Tilauksesta alennuskoodilla vähennettyä rahasummaa ei palauteta.
Uutiskirjeen tilauksen voit lopettaa minkä tahansa lähettämämme uutiskirjeen lopusta löytyvän “Peru uutiskirjeen tilaus” linkin kautta. Linkin klikkaaminen lopettaa tilauksen automaattisesti, eikä sinun tarvitse olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Jos et näe linkkiä uutiskirjeen lopussa, niin voit perua uutiskirjeet lähettämällä viestin asiakaspalveluumme kirjautumalla asiakastilillesi. Asiakastililtä voit myös hallinoida evästeasetuksia.
Preecolla ei ole kivijalkamyymälää. Kaikki tuotteemme sijaitsevat varastollamme Ala-Okeroisissa, joten tuoteita ei pääse katsomaan toimistollemme. Varastollamme tuotteet ovat pakattuina, eikä siellä voi tutustua tuotteisiin. Jos haluat lisätietoa tuotteesta, niin voit lähettää tuotekysymyksen tuotesivun kautta. Myyntipalvelumme palvelee myös puhelimitse numerossa 03 41092920 arkisin klo 12-16 välillä.
Tuotteilla on aina 30 vuorokauden palautusoikeus, joten tilaaminen on aina turvallista.
Myyntipalvelumme palvelee numerossa 03 41092920
Yhteyden asiakaspalveluumme saat lähettämällä viestin oman asiakastilisi kautta.
Aukioloajat:
Myyntipalvelu on auki arkisin klo 12-16
Preeco.fi asiakaspalvelu vastaa viesteihin arkisin klo 8-17 välillä
Asiakas- ja myyntipalvelu ovat suljettuina viikonloppuisin ja juhlapyhinä
Asiakaspalvelumme vastaa viesteihin ja palvelupyyntöihin arkisin kello 8-17 välillä. Voit lähettää viestin asiakaspalveluun kirjautumalla asiakastilillesi: tilaushistoria > valitse tilaus jota yhteydenotto koskee > lisätiedot > lisää viesti
Vastaamme lähetettyihin viesteihin saapumisjärjestyksessä. Lähetäthän vain yhden viestin aiheeseen liittyen, jotta asiakaspalvelumme voi käsitellä viestisi mahdollisimman nopeasti. Tilannehuoneesta voit käydä katsomassa ajankohtaiset tiedotteet, joista näet minkä päivän viesteihin vastaamme tällä hetkellä ja arviot toimitusajoistamme.
Myyntipalvelumme palvelee puhelimitse arkisin klo 12-16.
Viikonloppuisin ja juhlapyhinä asiakas- ja myyntipalvelumme ovat suljettuina.
Kasvihuone on piharakennus, joka on tarkoitettu kasvien kasvattamiseen suojaamalla niitä ulkoisilta tekijöiltä, kuten kylmältä ilmalta, sateelta ja tuulelta. Se toimii keräämällä auringonvalon sisäänsä ja luomalla kasveille optimaalisen kasvuympäristön.
Kasvihuoneen koko riippuu siitä, mitä kasveja haluat kasvattaa ja kuinka paljon tilaa sinulla on käytettävissä. Yleisesti ottaen suurempi kasvihuone antaa enemmän kasvutilaa ja joustavuutta kasvien sijoitteluun, joten suosittelemme lähtökohtaisesti suurempaa kasvihuonetta, jos olet kahden vaiheilla.
Kasvihuoneen lämpötilan säätelyyn voi käyttää erilaisia keinoja, kuten tuuletusta, varjostusta, lämmittimiä tai viilennysjärjestelmiä. Preecon kasvihuoneissa on aina tarjolla automaattinen ikkunanavaaja, joka hoitaa automaattisesti optimilämpötilan kasvihuoneeseesi.
Näytä lisää
Preecon kasvihuonemallistosta löytyy useita erilaisia malleja eri käyttötarkoituksiin ja kokoisiin tarpeisiin. Mallistossa on mm. klassisia lasikasvihuoneita, modernimpia alumiinirunkoisia kasvihuoneita, tunnelimallisia kasvihuoneita ja minikasvihuoneita.
Preecon kasvihuoneissa käytetään laadukkaita ja kestäviä materiaaleja, kuten vahvaa alumiinia ja paksua kennolevyä. Kasvihuoneiden rungot ovat kestäviä ja kevyitä, mikä helpottaa kasvihuoneen kokoamista ja siirtelyä.
Preecon kasvihuoneissa yhdistyvät laadukkaat materiaalit, moderni suunnittelu ja kestävyys. Kasvihuoneiden suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota käyttäjäystävällisyyteen ja kasvien kasvuun optimaalisten olosuhteiden luomiseen. Preecon kasvihuoneet ovat myös monipuolisia, sillä valikoimasta löytyy eri kokoisia ja tyyppisiä malleja eri käyttötarkoituksiin.
Näytä lisää
Sähköskootteri on kevyt kaksipyöräinen ajoneuvo, joka saa käyttövoimansa sähkömoottorista ja ladattavasta akusta. Se on suunniteltu henkilökohtaiseen liikenteeseen ja on ympäristöystävällinen vaihtoehto perinteisille kaasukäyttöisille skoottereille tai autoille erityisesti lyhyillä matkoilla ja kaupunkiliikenteessä. Sähköskootterit ovat tavallisia sähköpotkulautoja suurempia ja tukevampia, ja ne muistuttavat malliltaan enemmän moottoripyörää kuin potkulautaa.
Sähköskootterin ajamiseen ei tarvitse ajokorttia, eikä ajamiselle ole ikärajaa. Sähköskootteria ei tarvitse myöskään vakuuttaa, jos sen huippunopeus on enintään 25 km/h.
Ajamiseen ei tarvita ajokorttia eikä liikennevakuutusta eikä sähköpotkulautaa tai sähköskootteria ei tarvitse rekisteröidä. Sähköskootterin ajamiseen ei ole ikärajaa eikä kuljettamiseen tarvita ajokorttia tai liikennevakuutusta eikä sitä tarvitse rekisteröidä tieliikennekäyttöön.
Sähköskootteri kannattaa valita omiin tarpeisiin sopivaksi. Skootterin valinnassa kannattaa huomioida etenkin sähköskootterin huippunopeus, maksimikantama ja lisävarusteet kuten varashälytin ja jousitus.
Preecon sähköskootterivalikoiman perusmalli Sähköskootteri / Sähkö Cruiser 1000W FAT 2023 on erinomainen valinta perusajoon. Laatua vaativalle käyttäjällä suosittelemme mallia Sähköskootteri 2500W Tupla-Akku & Kori (60V 20,8AH), Musta, jolla on mahdollista ajaa jopa 100 km yhdellä latauksella!
Näytä lisää