Suomalainen verkkokauppa jo vuodesta 2009!

Preeco.fi palveluehdot

Lähettämällä tilauksen sitoudut noudattamaan näitä ehtoja

1. Tilaajana ja maksajana voi toimia vain yli 18-vuotias. Alle 18-vuotiaan tilaukset tulee tehdä huoltajan nimellä ja suostumuksella

2. Asiakas vastaa antamiensa henkilötietojen oikeellisuudesta.

3. Asiakas vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan tehdyistä tilauksista. Asiakas on yksin vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

4. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

5. Tilauksen lähettäminen on aina sitovaa.

6. Tilattu tuote/tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes kauppahinta on kokonaisuudessaan suoritettu.

7. Kaupan peruminen: Yksityisasiakkaalla on 14 päivän peruutusoikeus.

8. Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Oikeus hintojen muutokseen ilman eri ilmoitusta pidätetään

9. Asiakas suostuu vastaanottamaan yrityksen uutiskirjeitä. Asiakkaan sähköpostiosoite poistetaan uutiskirjelistalta sitä pyydettäessä.

10. Preeco Trading Oy pidättää oikeuden:

a) Katkaista asiakassuhde yksipuolisten väärinkäytösten, jatkuvien palautusten, maksamatta ja peruuttamatta jätettyjen tilausten, tai toistuvien peruutusten vuoksi ilman eri perustelua tai ilmoitusta.
b) Laskuttaa asiakkaalta toistuvista peruutuksista /maksamattomista tilauksista aiheutuneet ylimääräisen työn kulut.
c) Peruuttaa tilauksen ja palauttaa tilatut tuotteet takaisin verkkokauppaan laskun ollessa maksamatta 15. päivänä laskuun merkityn eräpäivän jälkeen ilman eri ilmoitusta.

Toimitus

Suuri osa tuotteistamme lähetetään varastoltamme Lahdesta. Nämä pikatoimitustuotteet on merkitty tuotelistauksessa ja tuotesivulla "pikatoimituksella". Tuotesivulla näkyy myös arvioitu tuotteen saapumispäivä, joka on pikatoimitustuotteille 1-3 arkipäivää. Muut kuin pikatoimitustuotteet lähetetään Saksasta tukkuvarastoltamme ja näiden toimitusaika on noin 10 arkipäivää. Tietyt lastenvaunut ja jotkin muut tuotteet ovat tilauksesta valmistettavia, jolloin toimitusaika ilmoitetaan erikseen tuotesivulla.

Pikatoimitustuotteet on mahdollista myös noutaa varastoltamme Lahdesta. Jos haluat noutaa tuotteen itse, valitse ostoskorissa toimitustavaksi "Nouto varastolta". Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun tilaus on valmiina noudettavaksi. Noutovarastomme on auki arkisin 08 - 16.

Jotain tuotteita voi tilata ennakkoon, jolloin tuotteet lähetetään sitten kun ne saadaan varastoon. Ennakkotilaustuotteet on merkitty niin tuotelistauksessa kuin tuotesivulla. Ennakkotilaustuotteilla on yleensä arvioitu saapumispäivämäärä, joka on näkyvillä tuotesivulla. Aina arvioitua saapumispäivämäärää ei ole tiedossa, mutta tilaaminen on silti mahdollista. Tällöin toimitusaika on korkeintaan 8 viikkoa ja ennakkotilauksen voi perua mikäli tuotetta ei tämän ajan sisällä saada varastoon.

Kaikki hinnat sisältävät toimituskulut lähimpään postiin tai kuljetusyhtiön varastolle, mikäli tuotekuvauksessa ei muuta mainita. Tavarat voidaan noutaa toimipisteestä kahden viikon ajan niiden saapumisesta. Tuotteiden saapumisesta lähetetään ilmoitus postitse tai puhelimitse. Kuljetusyhiö saattaa myös yrittää toimitusta osoitteeseen, vaikkei kotiinkuljetusta ole erikseen valittu. Tuotteet toimitetaan UPS:n, DPD:n, DHL:n tai Postin väliltyksellä. Saat lähetyksesi seurantakoodit sähköpostiisi, kun tilaus on lähtenyt matkaan.

Kaikille tuotteille on mahdollista ostaa erikseen kotiinkuljetus. Kuljetusyhtiö yrittää yleensä ottaa asiakkaaseen yhteyttä ennen toimitusyritystä. DPD yrittää toimitusta arkisin klo 8 ja 16 välillä. Pikatoimitustuotteet lähetetään Postin kautta ja saat puhelimeesi tekstiviestin sopivan toimitusajankohdan valitsemiseksi. Mikäli asiakkaaseen ei saada yhteyttä tai tuotteita ei saada toimitettua, jäävät tuotteet kuljetusyhtiön varastolle säilöön kahdeksi viikoksi. Kuljetusyhtiön ollessa DPD, paketteja säilytetään seitsemän vuorokautta. Pyydämmekin sinua ottamaan meihin yhteyttä, mikäli toimituksessa on kulunut yli kaksi viikkoa, koska todennäköisesti tuotteet ovat jääneet toimitusongelmien vuoksi kuljetusyhtiön varastoon.

Jos tavara lähetetään useammassa kuin yhdessä laatikossa, laatikot saattavat karata toisiltaan matkan aikana ja saapua näin ollen useamman päivän aikana. Jos saat vain yhden paketin, joka ei sisällä kaikkea tilaamaasi, ovat loput tavarat todennäköisesti vielä matkalla erillisessä paketissa.

Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tuotetta tai jättää tuotteen noutamatta, tuote palautuu varastollemme. Tätä ei pidetä ehtojen mukaisena palautuksena ja pidätämme oikeuden periä palautumisesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut asiakkaalta.

Kuluttaja-asiakkaiden palautukset

Jos haluatte palauttaa tuotteen, otathan ensin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@preeco.fi

Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus alkaen tuotteen vastaanottopäivästä. 14 vuorokauden palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita. Jos haluatte palauttaa tuotteen, täyttäkää ja tulostakaa alla oleva palautuslomake ja laittakaa se palautettavan paketin mukaan. Voit myös tarvittaessa kopioida lomakkeen käsin. Palautustilanteessa lomake on välttämätön. Lähetys tulee lähettää Postin kautta Kotipakettina. Palautus on asiakkaan vastuulla. Emme nouda Postipakettina lähetettyjä palautuksia Postista.

Tuoteen paketti tulee aina avata varoen ja pakkausta vaurioittamatta. Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa ja se tulee lähettää takaisin alkuperäisessä pakkauksessa. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta.

Paketin sisältö tulee aina tarkastaa osalistasta ennen tuotteen käyttöönottoa. Jos toimituksesta puuttuu osia, tulee puuttuvista osista reklamoida ennen tuotteen mahdollista kokoamista.

Jos tuotteessa on vikaa, pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluun osoitteeseen info@preeco.fi ja ottamaan viallisesta / vahingoittuneesta osasta kuvan ja liittämään sen sähköpostiviestiin. Jos lähetyksestä puuttuu jokin osa, katsokaa mahdollinen osanumero pakkauksen manuaalista.

Teemme palautukselle palautuskortin, jolla paketin voi palauttaa Postin kautta. Pidätämme oikeuden periä palautuksesta aiheutuvat kustannukset.

Palautuksen käsittely kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat varastollemme kootusti viikottain. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Rahanpalautukset teemme käyttämämme maksunvälittäjän kautta.

Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tuotetta tai jättää tuotteen noutamatta, tuote palautuu varastollemme. Tätä ei pidetä ehtojen mukaisena palautuksena ja pidätämme oikeuden periä palautumisesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut asiakkaalta.

Jos palautat tuotteen, muista ottaa Postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.

Noutamaton lähetys

Noutamaton l√§hetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. N√§iss√§ tapauksissa veloitamme automaattisesti 15,00‚ā¨ posti- ja k√§sittelykuluja per palautunut paketti. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 ¬ß).

Reklamaatiot

Reklamaatiot tulee toimittaa kirjallisena sähköpostitse osoitteeseen info@preeco.fi heti kun vika on havaittu.

Ilmoitathan kaikki seuraavat seuraavat tiedot, jotta reklamaatiosi saadaan käsiteltyä mahdollisimman nopeasti.

  • Kirjoita s√§hk√∂postin aiheeksi "Reklamaatio" ja tilausnumerosi, eli esimerkiksi "Reklamaatio AAABBBCCC".


Viestin tulee sisältää seuraavat tiedot:

Henkilötiedot:

  • Tilausnumero (AAABBBCCC)
  • Etu- ja sukumimi
  • Osoitetiedot
  • Puhelinnumero


Reklamaatiotiedot:

  • Tuote
  • V√§ri / koko
  • Reklamaation syy


Jos reklamaatio koskee rikkoutunutta tai puuttuvaa osaa, lisäksi

  • Kuva rikkin√§isest√§ osasta (s√§hk√∂postin liitteen√§)
  • Osan osanumero (l√∂ytyy manuaalista)


Kaikki tiedot ovat pakollisia reklamaation käsittelyä varten. Mikäli tietoja puuttuu, joudutaan reklamaatio hylkäämään.