Suomalainen verkkokauppa jo vuodesta 2012!

Toimitus jopa 1-2 päivässä

30 päivän palautusoikeus

Toimitus lähipostiin 0€

Maksa tuotteet vasta toimituksen jälkeen laskulla

Preeco.fi palveluehdot

Lähettämällä tilauksen sitoudut noudattamaan näitä ehtoja

1. Tilaajana ja maksajana voi toimia vain yli 18-vuotias. Alle 18-vuotiaan tilaukset tulee tehdä huoltajan nimellä ja suostumuksella

2. Asiakas vastaa antamiensa henkilötietojen oikeellisuudesta.

3. Asiakas vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan tehdyistä tilauksista. Asiakas on yksin vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

4. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

5. Tilauksen lähettäminen on aina sitovaa.

6. Tilattu tuote/tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes kauppahinta on kokonaisuudessaan suoritettu.

7. Tuotteen palautus: Yksityisasiakkaalla on 30 päivän palautusoikeus.

8. Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Oikeus hintojen muutokseen ilman eri ilmoitusta pidätetään

9. Asiakas suostuu vastaanottamaan yrityksen uutiskirjeitä ja tekstiviestimarkkinointia. Asiakkaan sähköpostiosoite ja puhelinnumero poistetaan markkinointilistalta sitä pyydettäessä.

10. Preeco Trading Oy pidättää oikeuden:

a) Katkaista asiakassuhde yksipuolisten väärinkäytösten, jatkuvien palautusten, maksamatta ja peruuttamatta jätettyjen tilausten, tai toistuvien peruutusten vuoksi ilman eri perustelua tai ilmoitusta.
b) Laskuttaa asiakkaalta toistuvista peruutuksista /maksamattomista tilauksista aiheutuneet ylimääräisen työn kulut.
c) Peruuttaa tilauksen ja palauttaa tilatut tuotteet takaisin verkkokauppaan laskun ollessa maksamatta 15. päivänä laskuun merkityn eräpäivän jälkeen ilman eri ilmoitusta.

Tilausvahvistus

Lähetämme sinulle hyväksytyn tilauksen jälkeen tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen tunnin sisään tilauksen vastaanotosta. Jos et saanut tilausvahvistusta, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi tilausvahvistuksen. Jos tilausvahvistuksessa ilmoittamasi tiedot eroavat oikeista, niin ota välittömästi yhteys asiakaspalveluumme, jotta tiedot saadaan korjattua järjestelmäämme.

Toimitus

Suuri osa tuotteistamme lähetetään varastoltamme Lahdesta. Nämä pikatoimitustuotteet on merkitty tuotelistauksessa ja tuotesivulla "pikatoimituksella". Tuotesivulla näkyy myös arvioitu tuotteen saapumispäivä, joka on pikatoimitustuotteille 1-3 arkipäivää. Muut kuin pikatoimitustuotteet lähetetään Saksasta tukkuvarastoltamme ja näiden toimitusaika on noin 10 arkipäivää. Tietyt lastenvaunut ja jotkin muut tuotteet ovat tilauksesta valmistettavia, jolloin toimitusaika ilmoitetaan erikseen tuotesivulla. Ilmoitetut arvioidut saapumispäivämäärät voivat heittää muutamalla arkipäivällä riippuen tuotteen toimitustavasta sekä -ajasta.

Jotain tuotteita voi tilata ennakkoon, jolloin tuotteet lähetetään sitten kun ne saadaan varastoon. Ennakkotilaustuotteet on merkitty niin tuotelistauksessa kuin tuotesivulla. Ennakkotilaustuotteilla on yleensä arvioitu saapumispäivämäärä, joka on näkyvillä tuotesivulla. Aina arvioitua saapumispäivämäärää ei ole tiedossa, mutta tilaaminen on silti mahdollista. Ennakkotilauksen voi perua mikäli tuotetta ei tämän ajan sisällä saada varastoon.

Toimitamme tuotteita vain Manner-Suomeen.

Kaikki hinnat sisältävät toimituskulut lähimpään postiin tai kuljetusyhtiön varastolle, mikäli tuotekuvauksessa ei muuta mainita. Tavarat voidaan noutaa toimipisteestä kahden viikon ajan niiden saapumisesta. Tuotteiden saapumisesta lähetetään ilmoitus postitse tai puhelimitse. Kuljetusyhiö saattaa myös yrittää toimitusta osoitteeseen, vaikkei kotiinkuljetusta ole erikseen valittu. Tuotteet toimitetaan UPS:n, DPD:n, DHL:n tai Postin väliltyksellä. Saat lähetyksesi seurantakoodit sähköpostiisi, kun tilaus on lähtenyt matkaan.

Kaikille tuotteille on mahdollista ostaa erikseen kotiinkuljetus. Kuljetusyhtiö yrittää yleensä ottaa asiakkaaseen yhteyttä ennen toimitusyritystä. DPD yrittää toimitusta arkisin klo 8 ja 16 välillä. Pikatoimitustuotteet lähetetään Postin kautta ja saat puhelimeesi tekstiviestin sopivan toimitusajankohdan valitsemiseksi. Mikäli asiakkaaseen ei saada yhteyttä tai tuotteita ei saada toimitettua, jäävät tuotteet kuljetusyhtiön varastolle säilöön kahdeksi viikoksi. Kuljetusyhtiön ollessa DPD, paketteja säilytetään seitsemän vuorokautta. Pyydämmekin sinua ottamaan meihin yhteyttä, mikäli toimituksessa on kulunut yli kaksi viikkoa, koska todennäköisesti tuotteet ovat jääneet toimitusongelmien vuoksi kuljetusyhtiön varastoon.

Jos tavara lähetetään useammassa kuin yhdessä laatikossa, laatikot saattavat karata toisiltaan matkan aikana ja saapua näin ollen useamman päivän aikana. Jos saat vain yhden paketin, joka ei sisällä kaikkea tilaamaasi, ovat loput tavarat todennäköisesti vielä matkalla erillisessä paketissa.

Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tuotetta tai jättää tuotteen noutamatta, tuote palautuu varastollemme. Tätä ei pidetä ehtojen mukaisena palautuksena ja pidätämme oikeuden periä palautumisesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut asiakkaalta.

Veloitamme Postin hinnaston mukaisen palvelumuutosmaksun 18,02€ sis. ALV24%, jos muutamme lähetyksen tietoja lähetyksen jälkeen, esim. tilaukselle on ilmoitettu virheellistä tietoa kuten väärä toimitusosoite taikka postinumero. Jos tilaukselle on valittu maksutavaksi lasku- tai osamaksu, niin toimitusosoitteen muuttaminen ei ole mahdollista. Palvelumuutoksen tekeminen Postille voi viivästyttää lähetyksen toimittamista muutamalla työpäivällä.

Jos asiakas on valinnut Postin OmaPostissa oman noutopisteen, niin silloin kaikki lähetykset ohjataan toimitusosoitetiedoissa ilmoitetun puhelinnumeron perusteella omaan noutopisteeseen riippumatta siitä, että mikä toimitusosoite on ilmoitettu tilauksen tekemisen yhteydessä. Asiakas on vastuussa siitä, että muuttaa tarvittaessa ennen tilauksen tekemistä omaa noutopistettä OmaPostissa. Jos tilaus toimitetaan eri vastaanottajalle kuin tilaajalle, niin vastaanottajan toimitusosoitteen lisäksi tulee ilmoittaa hänen puhelinnumeronsa. Jos asiakas on valinnut omaksi noutopisteeksi Postin pakettiautomaatin ja se on täynnä, niin Posti ohjaa lähetyksen lähistöllä olevaan vapaaseen noutopaikkaan. Myös paketit, jotka eivät kokonsa puolesta mahdu Postin pakettiautomaatteihin, niin ohjautuvat toiseen noutopisteeseen. Automaattiin vietävän paketin koko saa olla enintään 59 x 36 x 60 cm. 


Nouto

Pikatoimitustuotteet on mahdollista myös noutaa varastoltamme Lahdesta. Jos haluat noutaa tuotteen itse, valitse ostoskorissa toimitustavaksi "Nouto varastolta". Tilaus on noudettavissa varastoltamme silloin, kun olemme ilmoittaneet erillisellä sähköpostilla tilauksen olevan noudettavissa. Noutovarastomme on auki arkisin klo 12.00-16.30. Pyydämme, että ette noutaisi pakettia ilman, että olemme ilmoittaneet tilauksen olevan noudettavissa. Virheellisesti, ennen ilmoitusta tai noutoajan ulkopuolella, tapahtuneesta noudosta veloitamme 20 € lisämaksun.

Tuotteet on myös mahdollista pikanoutaa varastoltamme 20 € lisämaksusta. Tällöin tuote voidaan noutaa Lahden varastolta jo tilauspäivänä ja ennen noutoilmoituksen saapumista klo 8.00-16.30 välillä. Tuotteesta täytyy olla tehtynä tilaus ennen pikanoutoa. Pikanouto tulee suorittaa arkisin kello 16:30 mennessä. Soittamalla asiakaspalveluumme 20 € lisämaksu voidaan veloittaa sinulta jo tilauksen yhteydessä, muutoin pikanoutomaksu veloitetaan noudon yhteydessä varastollamme.

Yrityslaskutus

Svea Payments tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 21 päivän maksuajalla.

Luotonantajana toimii Svea Ekonomi Ab filial i Finland. Huomioithan seuraavat asiat:

- Yrityslaskun voi valita maksutavaksi, kun ostoksen arvo ylittää 5 euroa ja on enintään 3000 euroa.
- Laskutuslisä 0 euroa.
- Kun valitset maksutavaksi Yrityslaskun, yrityksen tiedot tarkistetaan y-tunnuksen perusteella ja tunnistautumalla henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi TUPAS-palvelussa vakuutat olevasi oikeutettu tekemään tilauksen yrityksen nimissä. Toimitus tapahtuu yrityksen viralliseen osoitteeseen.
- Maksuehto on 21 päivää.
- Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
- Tilauksen tekijän tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:

Svea Payments Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 Helsinki
Puhelin: 09 4241 7040 (arkisin klo 8:00-16:00)
Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fi
https://www.svea.com/fi/fi/kuluttajat/maksuratkaisut/

Yrityslaskua ei voida myöntää henkilöasiakkaille. Henkilöasiakkaille tarkoitettu laskutustapa on Avardan tarjoama Preeco lasku ja tili. Paytrailin maksulinkin kautta maksettaessa henkilöasiakkaiden on mahdollista valita maksutavaksi Walley Lasku/Osamaksu tai Jousto lasku&osamaksu. 

OUTLET-tuotteet

HUOM! OUTLET -tuotteita tilatessa lue tuotetiedot aina tarkasti. OUTLET -tuotteet ovat asiakaspalautuksia, valikoimasta poistuvia, viallisia taikka puutteellisia 2-laatuisia tuotteita, joilla on huomattavasti edullisempi hinta kuin uusilla tuotteilla. Tuotteissa voi olla vikaa sekä puutteita, jolloin tuotteen viat ja epäkohdat on ilmoitettuna tuoteteksteissä. OUTLET -valikoimasta löytyy myös vauriollisia tuotteita, jotka vaativat korjausta ennen käyttöönottoa. Varaosia voi tiedustella sähköpostitse osoitteesta info@preeco.fi. OUTLET merkityillä tuotteilla ei ole takuuta. OUTLET-tuotteet ovat pääosin yksittäiskappaleita ja niitä on saatavilla rajoitetusti. 

Kuluttaja-asiakkaiden palautukset

Tuotteillamme on 30 vuorokauden palautusoikeus alkaen tuotteen vastaanottopäivästä.
Yritysasiakkailla ei ole 30 vuorokauden palautusoikeutta. 

Voit täyttää palautuspyynnön alla olevan linkin kautta:

YHTEYDENOTTOLOMAKE

Palautuspyyntö tulee tehdä asiakaspalvelun yhteydenottolomakkeen kautta: www.preeco.fi/yhteyslomake. Lomakkeen täyttämistä varten tarvitset tilausvahvistuksesta löytyvän tilauksen numeron, sekä sähköpostiosoitteesi. Valitse yhteydenoton aiheeksi tuotteen palauttaminen ja ilmoita palautettavien tuotteiden nimet ja määrät sekä syy, että miksi tuote palautetaan.


Käsiteltyämme palautuspyynnön teemme palautukselle palautuskortin, jolla paketin voi palauttaa Postin kautta. Palautuskortti lähetetään tilauksessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Palautuskortti on tulostettava ja teipattava/liimattava palautettavan paketin kylkeen. Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa ja se tulee lähettää takaisin alkuperäisessä pakkauksessa. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta. Pidätämme oikeuden periä palautuksesta aiheutuvat kustannukset. Palautus on asiakkaan vastuulla. Emme nouda Postipakettina lähetettyjä palautuksia Postista.

Tuotteen paketti tulee aina avata varoen ja pakkausta vaurioittamatta. Paketin sisältö tulee aina tarkastaa osalistasta ennen tuotteen käyttöönottoa. Jos toimituksesta puuttuu osia, tulee puuttuvista osista reklamoida ennen tuotteen mahdollista kokoamista.

Palautuksen käsittely kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat varastollemme kootusti viikoittain. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Rahanpalautukset teemme käyttämämme maksunvälittäjän kautta.

Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tuotetta tai jättää tuotteen noutamatta, tuote palautuu varastollemme. Tätä ei pidetä ehtojen mukaisena palautuksena ja pidätämme oikeuden periä palautumisesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut asiakkaalta.

Jos palautat tuotteen, muista ottaa Postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.

Noutamaton/vastaanottamaton lähetys

Noutamaton tai vastaanottamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15,00€ posti- ja käsittelykuluja per palautunut paketti. Rahdilla toimitettavista tuotteista veloitamme kuljetus- ja käsittelykustannuksia 80,00 € per lähetys. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).

Reklamaatiot

Jos tuotteessa on vikaa, pyydämme tekemään reklamaation alla olevan linkin kautta:

www.preeco.fi/yhteyslomake

Reklamaatiota varten tarvitset tilausvahvistuksesta löytyvän tilauksen numeron sekä sähköpostiosoitteesi. Valitse yhteydenoton aiheeksi reklamaatio. Kerro reklamaatiossa tarkasti reklamoitavasta virheestä. Tämän lisäksi reklamaation mukana tulee aina olla selkeä kuva tai video viallisesta osasta tai virheestä. Lomakkeen kautta voi lähettää kolme liitetiedostoa. Voit lähettää meille tarvittaessa sähköpostilla lisäkuvia, jos viallisesta tuotteesta on useampia kuvia. Ilmoita lomakkeella viallisten osien osanumerot, jotta käsittely voidaan toteuttaa nopeammin. Jos lähetyksestä puuttuu jokin osa, tarkista mahdollinen osanumero pakkauksen manuaalista sekä ilmoita se lisätietokentässä. Huolellisesti täytetty reklamaatio nopeuttaa asian käsittelemistä. 

Ilmoitathan kaikki seuraavat tiedot, jotta reklamaatiosi saadaan käsiteltyä mahdollisimman nopeasti.

Henkilötiedot:

  • Tilausnumero (AAABBBCCC) sekä tilausnumero (12345678)
  • Tilauksella käytetty sähköpostiosoite

Reklamaatiotiedot:

  • Tuote
  • Tuotemäärä

Jos reklamaatio koskee rikkoutunutta tai puuttuvaa osaa, lisäksi

  • Kuva rikkinäisestä osasta
  • Osan osanumero (löytyy manuaalista)

Kirjoita lisätietokenttään reklamaation syy sekä rikkoutuneen tai puuttuvan osan osanumero.

Kaikki tiedot ovat pakollisia reklamaation käsittelyä varten. Mikäli tietoja puuttuu, joudutaan reklamaatio hylkäämään.

Tietosuojaseloste

9.5.2018


Rekisterinpitäjä:
Preeco Trading Oy
2465546-6
Aleksanterinkatu 26 A
15140 Lahti

Preeco Trading Oy tallentaa ja käsittelee asiakkaidensa henkilötietoja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR, 2016/679) sekä nykyisen henkilötietolain (523/1999) mukaisesti. Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot ennen verkkokaupasta tilaamista. Henkilötietojen antaminen on edellytys tilaamiselle. Verkkokaupastamme ei voi tilata tuotteita antamatta henkilötietoja.
Rekisterin käyttötarkoituksia ovat

•    Asiakkuuden ylläpito, kuten tilausten käsittely, toimitus, takuuasiat ja laskutus
•    Asiakkuuteen liittyvä viestintä, esim. erilaiset kampanjat
•    Käyttökokemuksen parantamiseksi, tuotesuositusten antamiseen ja markkinoinnin kohdennukseen

Henkilötietojen käsittelyssä ja käsittelyn suunnittelussa noudatamme hyviä tietosuojakäytäntöjä. Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimukset.

Preeco Trading Oy:n asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:

•    Etu- ja sukunimi
•    Sähköposti
•    Puhelinnumero
•    Postiosoite
•    Maksutiedot, mukaan lukien luottosopimukset ja muut laskutustiedot
•    Tilaushistoria

Säilytämme henkilökohtaisia tietojasi vain tarvittavan ajan, jotta voimme täyttää tässä tietosuojaselosteessa kuvatut käyttötarkoitukset. Suomen kirjanpitolaki asettaa velvoitteita tiedon pidempiaikaiselle tallentamiselle.

Henkilötietoja vastaanottavat:

•    Yrityksemme ja sen työntekijät
•    Maksunvälittäjä, joka vastaanottaa maksut
•    Kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran asiakkaale

Rekisterin tiedot koostuvat asiakkaan itse ilmoittamista tiedoista verkkokaupassamme tai muutoin ja erilaisin sähköisin lomakkein kerättävistä tiedoista.
Käytämme luotettuja sopimuskumppaneita, jolloin tietoa voidaan siirtää kolmannelle osapuolelle. Kaikkien kumppanien kanssa on sopimuksissa huomioitu EU:n tietosuoja-asetuksen ja muun lainsäädännön asettamat vaatimukset.

Rekisteröidyillä on seuraavat oikeudet:

•    Oikeus tarkastaa itseä koskevat henkilötiedot
•    Oikeus tietojen oikaisemiseen
•    Oikeus käsittelyn rajoittamiseen (esimerkiksi oikeus kieltää markkinoinnin)
•    Oikeus vastustaa käsittelyä
•    Oikeus peruuttaa suostumus (esimerkiksi oikeus peruuttaa suostumus markkinointiin)
•    Oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle

Muutoksista tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme.


Evästeiden käyttö


Eväste (Cookie) on pieni tekstitiedosto, jonka selain tallentaa käyttäjän päätelaitteelle. Evästeet sisältävät yksilöllisen tunnisteen, jonka avulla käyttäjiä voidaan tunnistaa. Preeco Trading Oy käyttää verkkopalvelussaan evästeitä palvelujen toteuttamiseksi ja helpottamaan palvelujen käyttöä. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla. Käyttäjä voi antaa suostumuksensa evästeiden käytölle tai kieltää sen selaimensa asetuksista.