Onko tilaukseni vastaanotettu?
Kun tilaus on tullut läpi järjestelmäämme, niin saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilauksen vahvistamisen jälkeen on tärkeää viedä tilaus loppuun maksamalla tilaus valitsemallanne tavalla. Tilausvahvistus tulee aina tarkistaa ja tarvittavista muutoksista tulee olla välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun lähettämällä viesti asiakastilin kautta.
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, niin tarkastathan myös roskapostikansion. Tämän lisäksi varmistathan myös, että tilauksen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite on oikein ja sähköposti ei ole täynnä.
Näet myös vastaanottamamme tilaukset kirjautumalla omalle asiakastilillesi. Asiakastilin tilaushistoria ja tilaustiedot valikon kautta löydät kaikki tekemäsi tilaukset ja voit ladata tilausvahvistuksen pdf-muodossa.