Miksi en ole saanut laskuani?
Jos olet valinnut maksutavaksi Avardan Preeco-laskun tai -tilin:
Preeco lasku muodostuu aina seuraavana päivänä toimituksesta ja laskulle saa aina 30 päivää korotonta maksuaikaa.
Preeco tili-lasku muodostuu kuukauden 17. päivä ja erääntyy 3. päivä.
Lasku toimitetaan asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Maksutiedot löydät myös kirjautumalla Avardan omille sivuille: https://omatsivut.avarda.fi/
Laskua koskevat tiedustelut:
Sähköposti: asiakaspalvelu@avarda.fi
Puhelin: 09 2532 7100 (mpm/pvm)
Ma–pe 9–17
Jos olet valinnut maksutavaksi yrityslaskun:
Svea yrityslasku
Svea toimittaa yrityslaskun asiakkaan valinnan mukaan sähköpostiosoitteeseen, verkkolaskuna tai kirjeenä. Jos et ole saanut laskua, niin pyydämme olemaan yhteydessä suoraan Svean asiakaspalveluun: https://www.svea.com/fi/fi/yritykset/ota-yhteytta-yritykset/
Avardan yrityslasku
Avardan yrityslasku koskevat tiedustelut:
Sähköposti: asiakaspalvelu@avarda.fi
Puhelin: 09 2532 7100 (mpm/pvm)
Ma–pe 9–17
Preeco Trading Oy:n laskutus
Lasku tai lasku ennakkomaksusta toimitetaan verkkolaskuna, sähköpostitse pdf:nä tai kirjeenä Postin kautta laskutusosoitteeseen tilauksen yhteydessä sovitun mukaisesti.
Jos et ole saanut laskua, niin pyydämme kirjautumaan asiakastilille ja lähettämällä viestin asiakaspalveluumme (tilaushistoria > valitse tilaus jota yhteydenotto koskee > lisätiedot > lisää viesti).