Kuinka palautan tuotteen?
Jos haluat palauttaa tuotteen, niin tee palautuspyyntö 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta asiakaspalvelubottimme kautta.
Käsiteltyä palautuspyyntösi, niin lähetämme tarkemmat ohjeet sähköpostiisi. DB Schenkerin noutopistepaketit voidaan palauttaa alkuperäisellä lähetystarralla varustettuna takaisin samalle noutopisteelle. Kotiinkuljetuksille sekä suuremmille paketeille joudutaan tilaamaan nouto, sekä lähettämään tulostettava palautuskortti palautusta varten. Rahtikuljetuksen vaativille tuotteille sovimme noutoajankohdan.
Jos palautettava tuote (paketin paino ei ylitä 25 kg) on toimitettu kotiinkuljetuksella, niin paketit tulee viedä itse Postiin, ja palauttaa asiakaspalvelusta saatavalla sopimustunnuksella.
Jos asiakas haluaa, niin paketeille voidaan kuitenkin tilata nouto suoraan asiakkaalta. Ilmoita tästä palautusilmoituksen yhteydessä. Asiakaspalvelu sopii tarkemman noutoajankohdan asiakkaan kanssa palautuksen käsittelyn yhteydessä. Noudosta veloitetaan 12,00 euron (sis. alv:n 25,5 %) erillinen noutomaksu palautuskustannusten lisäksi.
Yli 25 kg painavat lähetykset noudetaan aina suoraan asiakkaalta ja ne palautuu rahtikuljetuksella. Käsiteltyään asiakkaan jättämän palautuspyynnön asiakaspalvelu sopii asiakkaan kanssa noutoajankohdan ja tekee kuljetustilauksen. Asiakkaalta veloitetaan rahdista muodostuvat kustannukset Postin hinnaston mukaisesti.
Huom! Tuotteita ei tule palauttaa ilman myyjälle tehtyä palautuspyyntöä. Palauttaminen ilman palautuspyyntöä viivästyttää palautuksen käsittelyä ja rahanpalautusta. Emme nouda lähetyksiä Postin noutopisteistä tai automaateista, vaan ne palautuvat asiakkaalle takaisin.