Suomalainen verkkokauppa jo vuodesta 2009!

Eikö asia selvinnyt?

Palautukset

Onko minulla palautusoikeus?

Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus alkaen tuotteen vastaanottopäivästä. 14 vuorokauden palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita. Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa, ja se tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa hyvin pakattuna. Huonosti pakattu tuote saattaa rikkoutua kuljetuksessa. Asiakas on vastuussa tuotteen palautuksesta. 

Palautus on aina tehtävä lähettämällämme palautuslapulla, jonka saat asiakaspalvelusta sähköpostitse. Palautuslapun saadaksesi tee meille palautuspyyntö osoitteessa https://preeco.fi/asiakaspalautus. Sinun ei tarvitse tehdä erillistä ilmoitusta palautuksesta palautuspyynnön lisäksi. Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun palautuspyyntösi on käsitelty.

Emme nouda Postipakettina lähetettyjä palautuksia Postista. Huomaathan että joudumme pidättämään palautettavasta rahasummasta lähetyskustannukset jotka määräytyvät palautettavien tuotteiden lukumäärän ja koon mukaan.


Paljonko palautus maksaa?

Turhasta lähetyksestä aiheutuva palautuskustannus määräytyy palautettavien tuotteiden lukumäärän ja koon mukaan. 

Asiakaspalvelumme ilmoittaa palautuskustannuksen määrän, kun olet tehnyt palautuspyynnön osoitteessa https://preeco.fi/asiakaspalautus. Palautuskustannukset vähennetään palautettavasta summasta. 


Kuinka palautan tuotteen?

Jos haluat palauttaa tuotteen, tee ensin palautuspyyntö osoitteessa https://preeco.fi/asiakaspalautus. Liitä aina kuva palautettavasta tuotteesta. Sinun ei tarvitse tehdä erillistä ilmoitusta palautuksesta palautuspyynnön lisäksi. Palautuspyyntöön tarvittavat tiedot (tilauksen numero ja tilauksen viite) löydät sähköpostiisi lähetetystä tilausvahvistuksesta.

Asiakaspalvelumme arvioi tämän jälkeen tuotteesi jälleenmyyntikelpoisuuden ja lähettää sinulle tarvittaessa palauttamiseen tarvittavat palautuslaput. 

Postin palautuslappu tulostetaan ja kiinnitetään palautettaviin paketteihin. Tämän jälkeen ne voidaan viedä lähimpään Postin toimipisteeseen.

Tuotteita ei tule palauttaa ilman palautuspyyntöä tai palautuslappuja! Palauttaminen ilman palautuspyyntöä viivästyttää palautuksen käsittelyä ja rahanpalautusta.


Kuinka kauan palautus kestää?

Käsittelemme palautuspyynnöt arkipäivisin saapumisjärjestyksessä. Vastaamme pyyntöösi 1-3 päivän kuluessa. 

Kun olet saanut paketillesi palautuslapun ja vienyt sen Postin toimipisteeseen, kestää noin 1-5 päivää että paketti saapuu varastollemme. Kun varasto on käsitellyt palautuksesi, palautamme rahasi Paytrailin kautta tai perumme laskutuksesi.

Jos maksoit tilauksesi verkkopankin kautta, saat Paytraililta sähköpostiviestin koskien rahojesi palautusta. Tämän sähköpostin kautta voit ilmoittaa palautukselle tilinumerosi.

Jos et ole vielä vastaanottanut tilaustasi, voit ilmoittaa tilaustasi kuljettavaan yritykseen että et aio vastaanottaa pakettia. Tämän jälkeen paketti palautuu varastollemme. Teethän tässäkin tapauksessa palautuspyynnön osoitteessa https://preeco.fi/asiakaspalautus. Tämä nopeuttaa palautuksen käsittelyä ja rahojen palautusta. Ilmoita palautuspyynnössä että et ole vastaanottanut pakettia.


Miten saan rahat takaisin palauttamistani tuotteista?

Jos maksoit tilauksesi verkkopankin kautta, rahat palautetaan sinulle Paytrailin kautta. Saat Paytraililta erillisen sähköpostin koskien rahanpalautusta. Tämän sähköpostin kautta voit ilmoittaa palautukselle tilinumerosi.

Jos maksoit tilauksesi maksukortilla, rahat palautetaan tilille joka on yhdistetty maksukorttiisi.

Huomioithan että rahat voidaan palauttaa vasta kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksen!


Voinko palauttaa tuotteen jota olen kokeillut?

Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa. Koeajettuja tuotteita kuten minimönkijöitä ei valitettavasti voi palauttaa.