Toimitus alk. 0€

30 päivän palautusoikeus

Halvat hinnat

Maksa tuotteet vasta toimituksen jälkeen laskulla

Kuinka teen reklamaation?


Voit tehdä meille reklamaation, jos tuotteessa on virhe, tuote ei ole tilaamasi tuotteen kaltainen tai siitä puuttuu osia. Reklamaation voit tehdä kirjautumalla omalle asiakastilille ja valitsemalla tilaushistoriasta tilauksen ja tuotteen, josta haluaa jättää reklamaation. Jos sinulla ei ole vielä asiakastiliä, niin voit luoda sen tilausvahvistuksesta löytyvän seuraa tilaustasi linkin kautta ja valita tilille haluamasi salasanan.

Reklamaatiota varten tarvitsemme kuvan tai videon. Kuvassa tai videossa tulee näky näkyä selkeästi reklamoitava virhe tai rikkoutunut osa, jota reklamaatio koskee. Voit lähettää meille max. 3 liitetiedostoa. Reklamaatiopyyntöä tehdessäsi selitäthän myös mahdollisimman tarkasti ja kattavasti reklamaation syyn. Jos mahdollista, lisää reklamaatioon myös rikkoutuneen osan osanumero, jonka löydät tuotteen manuaalista. 

Huolella tehty reklamaatiopyyntö nopeuttaa reklamaatioprosessia. Huom! Jos olet vastaanottanut virheellisen tuotteen, niin sitä ei saa ottaa käyttöön ennen kuin olemme lähettäneet tarkemmat toiminta-ohjeet.