Kuinka teen reklamaation?
Jos tilaamasi tuote on virheellinen tai haluat tehdä takuuvaatimuksen, reklamaation tulee tehdä kirjallisesti asiakaspalvelubottimme kautta. Asiakaspalvelubottimme on käytettävissä 24/7 ja opastaa sinua jokaisen vaiheen läpi, varmistaen, että kaikki tarvittavat tiedot tulevat mukaan.
Ensimmäiseksi pyydämme sinua kuvailemaan ongelman tarkasti: mikä on vialla, milloin vika havaittiin ja missä tilanteessa se ilmeni. Jos reklamaatiosi liittyy viallisiin osiin, ilmoita niiden nimet ja määrä. Mukana tullut ohjeen osaluettelo auttaa osien tunnistamisessa.
Reklamaatioon tulee aina liittää selkeät kuvat tai videot, joista vika näkyy. Tämä nopeuttaa käsittelyä huomattavasti. Jos reklamaatiosi liittyy puutteelliseen tai väärään toimitukseen, liitä mukaan kuvat saamastasi tuotteesta ja sen pakkauksesta, etenkin jos pakkaus on vaurioitunut. Usein tuotteiden artikkelitiedot ovat painettuna pakkaukseen, joten myös niiden kuvaaminen voi olla hyödyllistä.
Kun olemme vastaanottaneet kaikki tarvittavat tiedot, asiakaspalvelumme käsittelee reklamaation ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Tavoitteenamme on ratkaista ongelma nopeasti ja sujuvasti.
Muista, että viallista tuotetta ei saa ottaa käyttöön ennen kuin reklamaatio on käsitelty ja saat myyjältä tarkemmat ohjeet. Jos tuotteellasi on takuu, tarkistathan takuuehdot ennen reklamaation tekemistä.