Toimitus jopa 1pv

30 päivän palautusoikeus

Halvat hinnat

Maksa tuotteet vasta toimituksen jälkeen laskulla

Reklamaatiot

Kuinka teen reklamaation?

Jos tilaamasi tuote on virheellinen tai haluat tehdä takuuvaatimuksen, reklamaation tulee tehdä kirjallisesti asiakaspalvelubottimme kautta. Asiakaspalvelubottimme on käytettävissä 24/7 ja opastaa sinua jokaisen vaiheen läpi, varmistaen, että kaikki tarvittavat tiedot tulevat mukaan.

Ensimmäiseksi pyydämme sinua kuvailemaan ongelman tarkasti: mikä on vialla, milloin vika havaittiin ja missä tilanteessa se ilmeni. Jos reklamaatiosi liittyy viallisiin osiin, ilmoita niiden nimet ja määrä. Mukana tullut ohjeen osaluettelo auttaa osien tunnistamisessa.

Reklamaatioon tulee aina liittää selkeät kuvat tai videot, joista vika näkyy. Tämä nopeuttaa käsittelyä huomattavasti. Jos reklamaatiosi liittyy puutteelliseen tai väärään toimitukseen, liitä mukaan kuvat saamastasi tuotteesta ja sen pakkauksesta, etenkin jos pakkaus on vaurioitunut. Usein tuotteiden artikkelitiedot ovat painettuna pakkaukseen, joten myös niiden kuvaaminen voi olla hyödyllistä.

Kun olemme vastaanottaneet kaikki tarvittavat tiedot, asiakaspalvelumme käsittelee reklamaation ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Tavoitteenamme on ratkaista ongelma nopeasti ja sujuvasti.

Muista, että viallista tuotetta ei saa ottaa käyttöön ennen kuin reklamaatio on käsitelty ja saat myyjältä tarkemmat ohjeet. Jos tuotteellasi on takuu, tarkistathan takuuehdot ennen reklamaation tekemistä.


Voinko tehdä reklamaation?

Kyllä, voit tehdä reklamaation meille esimerkiksi, jos saamassasi tuotteessa on virhe, siitä puuttuu osia, se on saapunut rikkinäisenä tai olet saanut kokonaan väärän tuotteen. Reklamaatio tulee aina tehdä kirjallisesti asiakaspalvelubottimme kautta, joka ohjaa sinua prosessin jokaisessa vaiheessa varmistaen, että kaikki tarvittavat tiedot tulevat mukaan.

Myyntipalvelumme ei käsittele reklamaatioita puhelimitse. Myyntipalvelussa voidaan antaa yleisiä ohjeita vain siitä, kuinka tehdä kirjallinen reklamaatio. On tärkeää, että reklamaatioon sisällytetään tarkka kuvaus ongelmasta, kuten viallisen osan nimi ja määrä, ja että liitteeksi lisätään kuvat tai video, joista vika on selkeästi nähtävissä. Puutteelliset tiedot hidastavat reklamaation käsittelyä. 

Jos tuotteelle on annettu takuu, tutustuthan aina takuuehtoihin ennen reklamaation tekemistä. Myyjä ei vastaa vioista, jotka johtuvat tuotteen vääränlaisesta käytöstä tai huolto-ohjeiden laiminlyömisestä. Lisäksi, myyjä ei ole vastuussa tuotteen normaalista kulumisesta, joka kuuluu tuotteen ominaisuuksiin. Joissakin tuotteissa voi olla rajoitettu takuu, joka ei kata koko tuotetta; esimerkiksi kulutusosat voivat jäädä takuun ulkopuolelle.

Jos lähetyksesi on saapunut ulkoisesti vaurioituneena, on erittäin tärkeää, että tarkistat lähetyksen heti vastaanoton yhteydessä ja teet varauman kuljetusyhtiölle. Tämän jälkeen tulee olla heti yhteydessä myyjään. Kuljetuksessa vaurioitunutta tuotetta ei saa ottaa käyttöön. Kotiinkuljetuksissa vauriot tulee kirjata suoraan rahtikirjaan yhdessä kuljettajan kanssa. Mikäli varaumaa ei tehdä, on mahdotonta todistaa, että lähetys oli vaurioitunut vastaanottohetkellä, ja tällöin myyjällä on oikeus hylätä reklamaatio kuljetusvaurioiden osalta.

Muistathan ottaa kuvia lähetyksestä, säilyttää kaikki pakkausmateriaalit sekä vaurioitunut tuote siihen asti, että korvauskäsittely on saatettu loppuun. Saat lisätietoja varaumasta ja tavaran vastaanottamisesta täältä.