Toimitus alk. 0€

30 päivän palautusoikeus

Halvat hinnat

Maksa tuotteet vasta toimituksen jälkeen laskulla

Toimitustavat

Mitä toimitusvaihtoehtoja on saatavilla?

Tilauksellesi voit valita tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman. Toimituskulut- ja tapa määräytyvät tuotteen painon, mittojen ja luonteen perusteella. Voit valita kassalla halutun toimitustavan tarjotuista vaihtoehdoista. Toimitustapavaihtoehdoista on pois rajattu toimitustavat joita ei tilatulle tuotteelle voi valita, esim. suurikokoiselle tuotteelle voi valita vain rahtikuljetuksen toimitusosoitteeseen tai noudon Hollolan varastolta, jos kysymyksessä pikatoimitustuote.

Hollolan varastolta tulevat pikatoimitustuotteet toimittaa pääsääntöisesti DB Schenker. 
Suoratoimituksella tulevia tilaustuotteita toimittavat mm. Posti, DPD/Postnord, DB Schenker, GLS, DHL, UPS, TNT, FedEx, IDS Logistik, Kuehne+Nagel.


Ilmainen toimitus pakettituotteille noutopisteeseen 

Pakettina toimitettavilla tuotteilla on aina ilmainen toimitus lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Hollolan varastolta lähetettävät pikatoimitustuotteet toimitetaan pääsääntöisesti DB Schenkerin omiin noutopisteisiin tai asiamiespisteisiin. DB Schenkerin noutopisteverkosto koostuu yli 1100 noutopisteestä, jotka ovat auki aamusta iltaan. Lähetykset toimitetaan noin 1–5 arkipäivässä.

Näet lähimmän noutopisteen täältä: https://www.myschenker.fi/noutopistehaku/

Kotiinkuljetus alk. 9,95 €/tilaus

Jos haluat että pakettituotteet toimitetaan suoraan kotiovelle, voit valita kassalla kotiinkuljetuksen tilaukselle. Kotiinkuljetuksen hinta on 9,95 € (sis. alv 24%) / tilaus. 

Kotiinkuljetus rahti ulko-ovelle alk. 49,95 euroa

Isommat ja painavammat tuotteet (yli 30 kg tai yli 3m) toimitetaan vain rahtikuljetuksella toimitusosoitteeseen ulko-ovelle ajoneuvon välittömään läheisyyteen. Rahtikuljetuksen hinta on 49,00 euroa. Jos sama tilaus sisältää enemmän kuin yhden rahtituotteen, niin toimituskulut ensimmäisen tuotteen rahdille on 49,90 euroa + 40 euroa per rahtina toimitettava lisätuote. Hinnat sisältävät alv:n 24 %. Rahtilähetykseen ei kuulu sisään- tai kerroskanto. Jakeluaika on pääsääntöisesti arkisin klo 8-16 välillä. Toimitusosoitteeseen tulee päästä esteettömästi kuorma-autolla, jotta lähetys voidaan toimittaa perille. Jakeluaika sovitaan soittamalla tai tekstiviestillä. Palveluun kuuluu yksi toimitusyritys. Hollolan varastolta lähetettävät rahtilähetykset toimitetaan pääsääntöisesti Postin rahti palvelulla. 

Nouto varastoltamme Hollolasta arkisin ma-pe klo 8:00-16:00 välillä

Pikatoimitustuotteet voidaan myös noutaa Hollolan varastolta veloituksetta. Tilaus tulee aina tehdä ensiksi verkkokaupassa tai myyntipalvelumme kautta. Verkkokaupan kassalla voitte valita toimitustavaksi nouto Hollolan varastolta. Saatte tilauksen jälkeen sähköpostiinne tilausvahvistuksen sekä tämän jälkeen erillisen ilmoituksen, jossa nouto-ohjeet sekä varaston osoite. Tilauksen voi noutaa vasta, kun olet saanut ilmoituksen sähköpostiisi, että tilauksesi on noudettavissa. Jos noudatte raskaita paketteja, kuten lumilinkoa, suosittelemme että otatte kaverin mukaan, jotta tuotteen nouto ja kuorman purku kotona sujuu helpommin.

Saavuttehan ajoissa ennen varaston sulkeutumisaikaa ja varaudu todistamaan henkilöllisyytesi noudon yhteydessä. 

Noudot eivät ole mahdollisia arkipyhinä ja viikonloppuisin. Jos tilauksen jälkeen haluat, että lähetämmekin noutotilauksesi, niin veloitamme tästä palvelumuutosmaksun 10,00 euroa sekä mahdollisen rahtimaksun alk. 49,90 euroa tai pakettituotteiden kotiinkuljetuksen 9,95 euroa. Muutoksesta tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun lähettämällä viesti oman asiakastilin kautta (tilaushistoria > valitse tilaus jota yhteydenotto koskee > lisätiedot > lisää viesti). Tilauksen keräilymaksu 10,00 euroa vähennetään palautettavasta rahasummasta tai jätetään laskutettavaksi, jos asiakas peruu tilauksen tai jättää sen noutamatta varastolta. Hinnat sisältävät alv:n 24 %.


Miksi tilaukseni on jaettu useaan lähetykseen?

Suuret tuotteet lähetetään usein useassa laatikossa, sillä ne eivät mahdu yhteen laatikkoon. Tuotteet pakataan valmiiksi tehtaalla, ja ne lähetetään sinulle laatikoissa joissa ne ovat saapuneet varastollemme. Jos tuote lähetetään useassa eri paketissa, saat kaikista paketeista seurantatunnukset sähköpostiisi.

Jos tilaus lähetetään useana lähetyksenä on mahdollista että paketit erkanevat toisistaan kuljetuksessa. Tästä syystä emme voi taata että paketit saapuvat teille yhtäaikaa.

Jos tilauksesi sisältää pikatoimitustuotteita sekä tilaustuotteita, lähetetään ne eri varastoilta suoraan sinulle. Tilausvahvistuksesta näet mitkä tilaamistasi tuotteista on tilaustuotteita. Näiden tuotteiden toimitusaika on 5-14 arkipäivää poislukien lastenvaunut joiden toimitusaika on noin 3-4 viikkoa.


Sain vain osan tilaamistani tuotteista, miksi?

Osa tuotteista lähetetään useassa paketissa, joista kaikista saat seurantatunnuksen sähköpostiisi. Sähköpostista löydät myös ohjeet mistä voit seurata lähetyksiäsi. Kun lähetämme useita paketteja, saattavat ne erkaantua toisistaan kuljetuksessa ja saapua eri aikoihin. Tarkastathan toimituksen tilan seurantatunnuksellasi ennen yhteydenottoa!

Jos tilauksesi sisältää pikatoimitustuotteita sekä tilaustuotteita, niin tuotteet saapuvat eri aikaan, koska ne toimitetaan eri varastoilta. Tilauksesi tilaustuotteet näet saamastasi tilausvahvistuksesta. 

Jos tilauksesi sisältää tuotteita jotka ovat olleet ennakkotilauksessa, saatetaan osa paketeista lähettää jo ennen ennakkotilaustuotteita. Tarkastathan puuttuvan tuotteen toimituksen tilanteen asiakastililtäsi

Jos näet seurannassa VAIN ilmoituksen “Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan”, niin Posti ei ole vielä lajitellut lähetystä.  Postin  seurantatunnus aktivoituu vasta noin 24 h sisällä tilausta seuraavana arkipäivänä. Jos olet tilannut tilaustuotteen, joka toimitetaan ulkomailta, niin seurantatunnus  aktivoitua vasta kun paketti on saapunut Suomeen (2-7 arkipäivää) ja siirtynyt Postin kuljetettavaksi. Jos saamasi seurantatunnus ei ole aktivoinut 7 arkipäivän kuluessa, niin pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme lähettämällä viestin asiakastilisi kautta. 

Jos olet saanut kaikki paketit mutta tuotteita puuttuu, laitathan meille reklamaation lähettämällä viestin asiakastilisi kautta (tilaushistoria > valitse tilaus jota yhteydenotto koskee > lisätiedot > lisää viesti)


Voinko vaihtaa toimitustapaa tai -osoitetta?

Toimitustapaa voit muuttaa myös tilauksen jälkeen. Muutos on kuitenkin mahdollista vain ennen kuin tuotteet on lähetetty. Toimitusosoitteenmuutos ei ole mahdollista tilauksille, joissa on valittu maksutavaksi lasku- tai osamaksu.

Hollolan varaston noutotilausten toimitustavan muutoksista veloitamme 10,00 euron palvelumuutosmaksun sekä mahdollisen rahtimaksun alk. 49,95 euroa tai pakettituotteiden kotiinkuljetuksen 9,95 euroa. Muutoksesta tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun. Tilauksen keräilymaksu 10,00 euroa vähennetään palautettavasta rahasummasta tai jätetään laskutettavaksi, jos asiakas peruu tilauksen tai jättää sen noutamatta varastolta. Hinnat sisältävät alv:n 24 %.

Toimitustavan tai -osoitteen muuttamiseksi ole yhteydessä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella https://preeco.fi/yhteyslomake