Sain vain osan tilaamistani tuotteista, miksi?
Osa tuotteista lähetetään useassa paketissa, joista kaikista saat seurantatunnuksen sähköpostiisi. Sähköpostista löydät myös ohjeet mistä voit seurata lähetyksiäsi. Kun lähetämme useita paketteja, saattavat ne erkaantua toisistaan kuljetuksessa ja saapua eri aikoihin. Tarkastathan toimituksen tilan seurantatunnuksellasi ennen yhteydenottoa!
Jos tilauksesi sisältää pikatoimitustuotteita sekä tilaustuotteita, niin tuotteet saapuvat eri aikaan, koska ne toimitetaan eri varastoilta. Tilauksesi tilaustuotteet näet saamastasi tilausvahvistuksesta.
Jos tilauksesi sisältää tuotteita jotka ovat olleet ennakkotilauksessa, saatetaan osa paketeista lähettää jo ennen ennakkotilaustuotteita. Tarkastathan puuttuvan tuotteen toimituksen tilanteen asiakastililtäsi.
Jos näet seurannassa VAIN ilmoituksen “Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan”, niin Posti ei ole vielä lajitellut lähetystä. Postin seurantatunnus aktivoituu vasta noin 24 h sisällä tilausta seuraavana arkipäivänä. Jos olet tilannut tilaustuotteen, joka toimitetaan ulkomailta, niin seurantatunnus aktivoitua vasta kun paketti on saapunut Suomeen (2-7 arkipäivää) ja siirtynyt Postin kuljetettavaksi. Jos saamasi seurantatunnus ei ole aktivoinut 7 arkipäivän kuluessa, niin pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme lähettämällä viestin asiakastilisi kautta.
Jos olet saanut kaikki paketit mutta tuotteita puuttuu, laitathan meille reklamaation lähettämällä viestin asiakastilisi kautta (tilaushistoria > valitse tilaus jota yhteydenotto koskee > lisätiedot > lisää viesti)