ASIAKASPALVELU
Vastaamme saapuneisiin viesteihin saapumisjärjestyksessä. Vastausaikamme on noin 1-3 arkipäivää viestin vastaanottamisesta.
Vastausta odotellessa kannattaa tarkistaa, että löytyykö vastaus usein kysytyt kysymykset-sivultamme.
Vastataksemme yhteydenottoosi mahdollisimman pian, niin lähetäthän meille vain yhden viestin. Uudet viestit siirtävät aiemmin lähettämäsi viestit jonon päähän ja vastausaikamme pitenee.
Yhteydenotot asiakaspalveluumme pyydämme tekemään ensisijaisesti omalta asiakastililtä viestit-toiminnon kautta. Jos et ole luonut asiakastiliä tilauksen tekemisen yhteydessä, niin voit kirjautua vierailijana tilauksen seurantaan sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksen seuraa tilaustasi linkistä. Pääset tämän jälkeen luomaan tilin ja antamaan haluamasi salasanan kohdasta määritä salasana.
Jos asiasi koskee tuotteen palauttamista tai reklamaatiota, niin tutustuthan takuuehtoisin ja ohjeisiin ennen lomakkeen täyttämistä alla olevista linkeistä. Huolellisesti täytetty reklamaatio nopeuttaa asian käsittelemistä.
Palautukset
Reklamaatiot
Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin
TOIMITUSAIKATAULU
Lahden varastolta lähtevien pikatoimitustuotteiden toimitusaika on normaalisti n. 1-5 arkipäivää.
Tilaustuotteiden toimitusajat ovat keskimäärin 10 arkipäivää tilauksesta. Osalla tilaustuotteista on pidempi toimitusaika ja tästä on kerrottu kyseisten tuotteiden tuotesivulla. Tiedotamme pidemmistä myöhästymisistä henkilökohtaisesti.
Lisätietoja toimitustavoista löydät täältä.